www.apost-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті?

Архів публікацій
Апостоловський район >> Новини
Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державного службовця Апостолівської районної державної адміністрації
Версія для друку Написати листа


АПОСТОЛІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
14.11.2016 м.Апостолове № К-260/0/270-16
Про оголошення конкурсу
на зайняття вакантної посади
державного службовця
районної державної адміністрації

Відповідно до статті 22 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ “Про державну службу” , Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 та наказу Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2016 року № 72 “Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій “Б” і “В”:
1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” завідувача сектору з питань державної реєстрації Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
2. Провести конкурс на зайняття вакантної посади державної
служби категорії “Б” завідувача сектору з питань державної реєстрації Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області 15-16 грудня 2016 року в приміщенні Апостолівської районної державної адміністрації за адресою: м. Апостолове, вул. Набережна, 18, Дніпропетровської області.
3. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” завідувача сектору з питань державної реєстрації Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (додаються).
4. Головному спеціалістові відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення райдержадміністрації Бут Н.М.:
1) надіслати дане розпорядження про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу в електронній формі (скановану копію розпорядження у форматі pdf та умови проведення конкурсу у форматі docx) не пізніше ніж протягом 15 листопада 2016 року до Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях за адресою: vacancy2@nads.gov.ua
2) оприлюднити оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційній веб-сторінці Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
5. Встановити кінцевий строк подання документів для участі у конкурсі до 17 години 00 хвилин 05 грудня 2016 року.
6. Головному спеціалістові відділу організаційно-кадрової роботи
та правового забезпечення райдержадміністрації Бут Н.М.:
1) забезпечити реєстрацію та облік всіх документів для участі в конкурсі, надані особами, які бажають взяти участь у конкурсі;
2) оприлюднити результати конкурсу Апостолівської райдержадміністрації Дніпропетровської області не пізніше 45 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.
7. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення райдержадміністрації, контроль – на першого заступника голови райдержадміністрації Денисюка В.І.

Голова райдержадміністрації О.В.ХАРЧЕНКО
                                  ЗАТВЕРДЖЕНО
                                  Розпорядження голови
                                  райдержадміністрації
                                  14.11.2016 № К-260/0/270-16
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби
категорії “Б” завідувача сектору з питань державної реєстрації Апостолівської районної
державної адміністрації Дніпропетровської області

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
Посадові обов’язки
Забезпечення реалізації на території району державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
проведення державної реєстрації прав;
ведення Державного реєстру прав;
взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;
формування та ведення реєстраційних справ
Умови оплати праці
Посадовий оклад – 2757 грн., інші виплати відповідно до Закону України “Про державну службу”
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посадуБезстрокове призначення на посаду
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1. Копія паспорта громадянина України.
2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
4.Копія (копії) документу (документів) про освіту.
5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік
Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (до 05 грудня 2016 року)
Дата, час і місце проведення конкурсу15 грудня 2016 року, об 11.00 год. за адресою:
м. Апостолове, вул. Набережна, 18, приміщення Апостолівської районної державної адміністрації (мала зала)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуБут Наталія Миколаївна, телефон для довідок:
(05656) 9-16-54, info@aprda.dp.gov.ua ,
щодня з 10.00 до 17.00, в п’ятницю з 10.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
1Освіта Вища, не нижче ступеня магістра
2Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року
3Володіння
державною мовою
Вільне володіння державною мовою
СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ
1Напрямок освіти
Правознавство або державне управління
2Знання законодавства
1) Конституція України;
2) Закон України “Про місцеві державні адміністрації”;
3) Закон України “Про державну службу”;
4) Закон України “Про запобігання корупції”;
5) Закон України “Про доступ до публічної інформації”
6) Закон України “Про адміністративні послуги”;
7) Закон України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”;
8) Закон України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”;
9) Закон України “Про Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”
3Професійні знання
1) Основи державного управління, технології адміністративної роботи, системи державних органів і органів місцевого самоврядування, внутрішня організація їх діяльності;
2) якісне ведення Єдиного державного реєстру;
3) вміння працювати з інформацією та з офіційно-діловими документами, електронними базами даних (реєстрами);
4) вільне володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача;
5) вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
4Впровадження змін
1) уміння визначати і пояснювати необхідність змін для поліпшення існуючих процесів;
2) уміння виявити потенційні можливості і наслідки впровадження запропонованих змін; здатність пояснити, як зміни позначаться на роботі колективу, відділу, державного органу;
3) уміння виявляти ризики, пов’язані зі змінами, і управляти ними, брати особисту відповідальність за прийняття ризикованих рішень
5Лідерство
1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтувати власну позицію;
3) досягнення керівних результатів
6Прийняття ефективних рішень
1) здійснення контролю над ходом виконання документів, проектів і рішень поставлених завдань структурного підрозділу з урахуванням встановлених термінів;
2) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
3) навички контролю умов, цілей, процесів комунікації, часу, ризиків, витрат, якості послуги.
4) уміння самостійно перевіряти і оцінювати виконану роботу
7Комунікації та взаємодія
1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) уміння стисло і структуровано представити матеріал з питань, що стосуються діяльності державного органу;
4) уміння організовувати і підтримувати постійні комунікаційні зв’язки з державними органами, засобами масової інформації, громадянами
8Управління організацією роботи та персоналом
1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) управління якісним обслуговуванням;
4) уміння делегувати поставлені завдання і рівномірно розподіляти робоче навантаження серед підлеглих з урахуванням особливостей їх посадових обов’язків і кваліфікації
9Особисті компетенції
1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) дипломатичність та гнучкість
5) уміння підтримувати комфортний морально-психологічний клімат в колективі

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор