www.apost-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 29 березня 2024 року
Що нового на сайті?

Архів публікацій
Апостоловський район >> Новини
Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби управління соціального захисту населення райдержадміністрації
Версія для друку Написати листа


УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
АПОСТОЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

НАКАЗ
30.06.2017 м. Апостолове № 41-К

Про оголошення конкурсу
на зайняття вакантної
посади державної служби
управління соціального
захисту населення
райдержадміністрації

Відповідно до статті 22 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу»,керуючись Порядком затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 та наказу Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2016 року № 72 «Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»:
1.Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В»:-головного спеціаліста відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням всіх видів допомог (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області;
2.Провести конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням всіх видів допомог (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області 20-21 липня 2017 року в приміщенні управління соціального захисту населення райдержадміністрації за адресою: м.Апостолове, вул. Визволення,36, Дніпропетровської області.
3. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» (додається 1).
4. Головному спеціалісту відділу правового забезпечення та організаційно-кадрової роботи Чумаченко Л.Б.:
1) надіслати даний наказ про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу в електронній формі (скановану копію наказу у форматі pdf та умови проведення конкурсу у форматі docx) не пізніше ніж протягом 30 червня 2017 року до Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях за адресою: vacancy2@nads.gov.ua
2) оприлюднити оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційній веб-сторінці Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
5.Встановити кінцевий строк подання документів для участі у конкурсі до 16 години 00 хвилин 17 липня 2017 року.
6. Головному спеціалісту відділу правового забезпечення та організаційно-кадрової роботи Чумаченко Л.Б.:
1) забезпечити реєстрацію та облік всіх документів для участі в конкурсі, надані особами, які бажають взяти участь у конкурсі;
2) оприлюднити результати конкурсу управління соціального захисту населення Апостолівської райдержадміністрації не пізніше 45 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.
7.Координацію роботи щодо виконання цього наказу покласти на відділ правового забезпечення та організаційно-кадрової роботи, контроль – залишаю за собою.

Начальник управління Л.О.ПРИХОДЬКО

                                      Додаток 1
                                      до наказу начальника управління соціального
                                      захисту населення райдержадміністрації
від 30.06.2017 № 41-К

УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням всіх видів допомог управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Загальні умови
Посадові обов’язки
Здійснення відкриття особових рахунки за справами нового призначення;
здійснення підготовки документів для своєчасного нарахування коштів для виплати;
здійснення та проведення роботи з одержувачами допомог щодо погашення переплат;
здійснення перевірки даних електронної особової справи одержувачів допомоги з даними особової справи в паперовому вигляді та фіксує електрону справу;
здійснення підготовки виплатних відомостей до банку, поштового відділення по кожному грошовому виду соціальної допомоги;
забезпечення функціонування електронної пошти управління та вузла мережі Internet;
своєчасно та якісно готує звіти для виплатного центру;
готує виплатні відомості для проведення виплати;
несе відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків, бездіяльність або невикористання наданих прав, порушення норм етики поведінки державного службовця;
здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів у відповідності з чинним законодавством
    Умови оплати праці
    Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Строкова, на час відсутності основного працівника, який знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
    Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
    1) копію паспорта громадянина України;
    2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
    3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
    4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
    5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;
    6) заповнену особову картку встановленого зразка;
    7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік
    Документи приймаються до 16 год. 00 хвилин 17 липня 2017 року
Дата, час і місце проведення конкурсу
20-21 липня 2017 року, об 11-00 год. за адресою: м. Апостолове,
вул. Визволення, 36, приміщення управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації
    Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
    Чумаченко Людмила Борисівна (05656)
    9 12 86,ap_uszn@ukr.net щодня з 09.00 до 16.00, в п’ятницю з 09.00 до 15.00, обідня перерва з 12.00 до 12.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності*
    Загальні вимоги
1Освітавища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
    2Досвід роботибез вимог до стажу
    3Володіння державною мовоювільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1Напрямок освітимолодшого бакалавра
Знання законодавства
Конституція України;
Закон України «Про державну службу»;
Закон України «Про запобігання корупції»;
Інструкція з діловодства;
Закон України “Про доступ до публічної інформації”;
Закон України «Про державну соціальну
допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»;
Положення про відділ автоматизованої обробки та контролю за призначенням соціальних виплат;
3Професійні знаннявідповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів
    4Якісне виконання поставлених завданьвміння працювати з інформацією;
    орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
    вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати
    5Командна робота та взаємодіявміння працювати в команді;
    вміння ефективної координації з іншими;
    вміння надавати зворотний зв'язок
    6Сприйняття змінвиконання плану змін та покращень;
    здатність приймати зміни та змінюватись
    7Технічні вміннявміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
8Особистісні якості
відповідальність;
системність і самостійність в роботі; уважність до деталей;
наполегливість;
креативність та ініціативність;
орієнтація на саморозвиток;
орієнтація на обслуговування;
вміння працювати в стресових ситуаціях.



















Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор