www.apost-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА П'ятниця, 19 квітня 2024 року
Що нового на сайті?

Архів публікацій
Апостоловський район >> Новини
Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державного службовця районної державної адміністрації
Версія для друку Написати листа


АПОСТОЛІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
17.10.2016 м. Апостолове № К-239/0/270-16
Про оголошення конкурсу
на зайняття вакантної посади
державного службовця
районної державної адміністрації

Відповідно до статті 22 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ “Про державну службу”, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 та наказу Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2016 року № 72 “Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій “Б” і “В”:
1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади державної служби
категорії “Б” заступника голови Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
2. Провести конкурс на зайняття вакантної посади державної
служби категорії “Б” заступника голови Апостолівської районної
державної адміністрації Дніпропетровської області 08-10 листопада 2016 року у приміщенні Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
3. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” заступника голови Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (додаються).
4. Головному спеціалістові відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення райдержадміністрації Бут Н.М.:
1) надіслати дане розпорядження про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу в електронній формі (скановану копію розпорядження у форматі pdf та умови проведення конкурсу у форматі docx) не пізніше ніж протягом 18 жовтня 2016 року до Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях за адресою: vacancy2@nads.gov.ua
2) оприлюднити оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційній веб-сторінці Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
5. Встановити кінцевий строк подання документів для участі у конкурсі до 02 листопада 2016 року.
6. Головному спеціалістові відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення райдержадміністрації Бут Н.М. оприлюднити результати конкурсу Апостолівської райдержадміністрації Дніпропетровської області не пізніше 45 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.
7. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення райдержадміністрації, контроль – на першого заступника голови райдержадміністрації Денисюка В.І.

Голова райдержадміністрації О.В.ХАРЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
                              Розпорядження голови
                              райдержадміністрації
                              17.10.2016К-239/0/270-16

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби
категорії “Б” заступника голови Апостолівської районної
державної адміністрації Дніпропетровської області

Загальні умови
Посадові обов’язки
Організовує роботу з підготовки та виконання заходів щодо реалізації державної соціальної політики з питань:
1) реформування системи соціального, пенсійного забезпечення та охорони здоров’я;
2) поліпшення умов розвитку, виховання й освіти дітей, всебічного розвитку та популяризації спорту, культури, мистецтва і туризму;
3) транспорту, зв’язку, дорожнього господарства та будівництва, житлово-комунального господарства, житлової політики, благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, а також у сфері будівництва;
4) розроблення та здійснення заходів для поліпшення інвестиційного клімату в районі
Умови оплати праці
Посадовий оклад – 6892 грн., інші виплати відповідно до Закону України “Про державну службу”
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посадуБезстрокове призначення на посаду
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
1. Копія паспорта громадянина України.
2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
4.Копія (копії) документу (документів) про освіту.
5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік
Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (до 02 листопада 2016 року)
Дата, час і місце проведення конкурсу08 листопада 2016 року, об 11.30 год. за адресою:
49004, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Гуренова Олена Леонідівна, телефон для довідок:
(056) 742-81-60, gurenova@adm.dp.gov.ua,
щодня з 10.00 до 17.00, в п’ятницю з 10.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги**
1Освіта Вища
Ступінь вищої освіти магістр
2Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)Досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року
3Володіння
державною мовою Вільне володіння державною мовою
СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ
1Напрямок освітидержавне управління або економічного або інженерно-технічного спрямування
2 Знання законодавства1) Конституція України;
2) Земельний кодекс України;
3) Бюджетний кодекс України;
4) Закон України “Про місцеві державні адміністрації”;
5) Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”;
6) Закон України “Про державну службу”;
7) Закон України “Про запобігання корупції”;
8) Закон України “Про очищення влади”;
9) Закон України “Про співробітництво територіальних громад”;
10) Закон України “Про добровільне об’єднання територіальних громад”;
11) Закон України “Про доступ до публічної інформації» та законодавство, що регулює діяльність державного органу за функціональним напрямом посади
3 Професійні знання1) Основи державного управління, технології адміністративної роботи, системи державних органів і органів місцевого самоврядування, внутрішня організація їх діяльності;
2) основи економіки, аналізу державної політики, соціально-економічного прогнозування та планування;
3) сучасні методи управління персоналом та організацією.
4) досвід роботи на керівних посадах на державній службі, службі в органах місцевого самоврядування, інших сферах управління державного або приватного сектора економіки;
5) володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування
4.Лідерство 1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтувати власну позицію;
3) досягнення керівних результатів
5.Прийняття ефективних рішень1) здійснення контролю над ходом виконання документів, проектів і рішень поставлених завдань структурного підрозділу з урахуванням встановлених термінів;
2) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
3) навички контролю умов, цілей, процесів комунікації, часу, ризиків, витрат, якості послуги.
4) уміння самостійно перевіряти і оцінювати виконану роботу
6.Комунікації та взаємодія
1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) уміння стисло і структуровано представити матеріал з питань, що стосуються діяльності державного органу;
4) уміння організовувати і підтримувати постійні комунікаційні зв’язки з державними органами, засобами масової інформації, громадянами
7.Впровадження змін1) уміння визначати і пояснювати необхідність змін для поліпшення існуючих процесів;
2) уміння виявити потенційні можливості і наслідки впровадження запропонованих змін; здатність пояснити, як зміни позначаться на роботі колективу, відділу, державного органу;
3) уміння виявляти ризики, пов’язані зі змінами, і управляти ними, брати особисту відповідальність за прийняття ризикованих рішень
8.Управління організацією роботи та персоналом1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) управління якісним обслуговуванням;
4) уміння делегувати поставлені завдання і рівномірно розподіляти робоче навантаження серед підлеглих з урахуванням особливостей їх посадових обов’язків і кваліфікації
9Особисті компетенції1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) дипломатичність та гнучкість
5) уміння підтримувати комфортний морально-психологічний клімат в колективі

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор