Апостоловський район
www.apost-rn.dp.gov.ua



ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ
АПОСТОЛІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Н А К А З
30.11.2016 м. Апостолове № 17-к-16
Про оголошення конкурсу на
зайняття вакантних посад
державних службовців фінансового
управління Апостолівської
райдержадміністрації

Відповідно до статті 22 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ “Про державну службу” , Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 та наказу Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2016 року № 72 “Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій “Б” і “В”
НАКАЗУЮ:
1. Оголосити конкурс на зайняття вакантних посад державної служби
категорії “В” головного спеціаліста бюджетного відділу та головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, управління персоналом та господарського забезпечення фінансового управління Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
2. Провести конкурс на зайняття вакантних посад державної
служби категорії “В” головного спеціаліста бюджетного відділу та головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, управління персоналом та господарського забезпечення фінансового управління Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області 27 грудня 2016 року в приміщенні фінансового управління Апостолівської районної державної адміністрації за адресою: м. Апостолове, вул. Визволення, 38, Дніпропетровської області.
3. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії “В” головного спеціаліста бюджетного відділу та головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, управління персоналом та господарського забезпечення фінансового управління Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (додаються).
4. Начальнику відділу бухгалтерського обліку, управління персоналом та господарського забезпечення – головному бухгалтеру Черник В.О.:
1) надіслати даний наказ про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу в електронній формі (скановану копію наказу у форматі pdf та умови проведення конкурсу у форматі docx) не пізніше ніж протягом 1 грудня 2016 року до Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях за адресою: vacancy2@nads.gov.ua
2) оприлюднити оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційній веб-сторінці Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
5. Встановити кінцевий строк подання документів для участі у конкурсі до 17 години 00 хвилин 21 грудня 2016 року.
6. Начальнику відділу бухгалтерського обліку, управління персоналом та господарського забезпечення – головному бухгалтеру Черник В.О.:
1) забезпечити реєстрацію та облік всіх документів для участі в конкурсі, надані особами, які бажають взяти участь у конкурсі;
2) оприлюднити результати конкурсу фінансового управління Апостолівської райдержадміністрації Дніпропетровської області не пізніше 45 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.
7. Координацію роботи щодо виконання цього наказу покласти на відділ бухгалтерського обліку, управління персоналом та господарського забезпечення фінансового управління, контроль - на головного спеціаліста фінансового управління Косенко Т.В.

Начальник фінансового
управління В.В.ПОРЕМЧУК
                                  ЗАТВЕРДЖЕНО
                                  Наказом начальника
                                  фінансового управління
                                  райдержадміністрації
                                  30.11.2016 № 17-к-16
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби
категорії “В” головного спеціаліста бюджетного відділу фінансового управління Апостолівської районної державної адміністрації
Дніпропетровської області

Загальні умови
Посадові обов’язки
1. Здійснення реалізації прийнятих нормативно- правових актів,державних програм, що стосуються діяльності фінансового управління.
2. Здійснення контролю за повнотою, правильністю та відповідністю діючому законодавству розрахунків бюджетних запитів, проектів бюджету.
3. Координація роботи щодо правильності складання та виконання кошторисів видатків, штатних розписів, тарифікаційних списків.
4. Проведення аналізу мережі штатів та контингенту, прийняття звітності згідно чинного законодавства.
Умови оплати праці
Посадовий оклад – 2585 грн., інші виплати відповідно до Закону України “Про державну службу”
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посадуБезстрокове призначення на посаду
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1. Копія паспорта громадянина України.
2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
4.Копія (копії) документу (документів) про освіту.
5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік
Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (до 21 грудня 2016 року)
Дата, час і місце проведення конкурсу 27 грудня 2016 року, об 11.00 год. за адресою:
м. Апостолове, вул. Визволення, 38, приміщення фінансового управління Апостолівської районної державної адміністрації (актова зала)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуЧерник Валентина Олексіївна, телефон для довідок: (05656) 9-10-34, 14finupr@ukr.net ,
щодня з 10.00 до 17.00, в п’ятницю з 10.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1Освіта Вища, магістр або бакалавр
2Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) Cтаж роботи за фахом на державній служі на посаді
спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом
в інших сферах не менше 3 років
3 Володіння
державною мовою Вільне володіння державною мовою
СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ
1Напрямок освітиФінансово-економічного спрямування
2Знання законодавства1) Конституція України;
2)Закон України “Про місцеві державні адміністрації”;
3) Закон України “Про державну службу”;
4) Закон України “Про запобігання корупції”;
5) Закон України «Про державний бюджет» на відповідний період;
6) Бюджетний кодекс України
7) Закон України “Про очищення влади”;
3Професійні знання
1)відповідно до посади, з урахуванням вимог спеціальних законів;
2) вміння працювати з інформацією та з офіційно-діловими документами;
3) знання бюджетного законодавства;
4Якісне виконання поставлених завдань
1) вміння працювати з інформацією;
2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
3) вміння ефективно використовувати ресурси
5Командна роботи та взаємодія
1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими
6Сприйняття змін1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7Технічні вміння1) володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача та офісною технікою. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування
8Особисті компетенції
1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість

                                  ЗАТВЕРДЖЕНО
                                  Наказом начальника
                                  фінансового управління
                                  райдержадміністрації
                                  30.11.2016 № 17-к-16
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби
категорії “В” головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, управління персоналом та господарського забезпечення фінансового управління Апостолівської районної державної адміністрації
Дніпропетровської області

Загальні умови
Посадові обов’язки
1. Забезпечення виконання заходів у фінансовому
управлінні щодо реалізації державної політики
управління персоналом
2. Здійснення управління та організації діловодства
та архівної справи.
3. Організація внутрішнього контролю у фінансовому
управлінні.
4. Ведення, облік і зберігання особових справ, трудових книжок працівників, здійснення організаційних заходів щодо своєчасного щорічного подання державними службовцями відомостей про доходи, зобов'язання фінансового характеру та належне їм майно, в тому числі і за кордоном щодо себе і членів своєї сім'ї (декларування доходів)
5. Забезпечення процесу добору персоналу, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців.
Умови оплати праці
Посадовий оклад – 2585 грн., інші виплати відповідно до Закону України “Про державну службу”
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посадуБезстрокове призначення на посаду
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання 1. Копія паспорта громадянина України.
2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
4.Копія (копії) документу (документів) про освіту.
5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік
Строк подання документів: 20 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (до 21 грудня 2016 року)
Дата, час і місце проведення конкурсу27 грудня 2016 року, об 11.00 год. за адресою:
м. Апостолове, вул. Визволення, 38, приміщення фінансового управління Апостолівської районної державної адміністрації (актова зала)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуЧерник Валентина Олексіївна, телефон для довідок:
(05656) 9-10-34, 14finupr@ukr.net ,
щодня з 10.00 до 17.00, в п’ятницю з 10.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності
Загальні вимоги
1Освіта Вища, магістр або бакалавр
2Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) Cтаж роботи за фахом на державній служі на посаді
спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом
в інших сферах не менше 3 років
3Володіння
державною мовою Вільне володіння державною мовою
СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ
1Напрямок освітиПравознавство або державне управління
2Знання законодавства1) Конституція України;
2) Закон України “Про місцеві державні адміністрації”;
3) Закон України “Про державну службу”;
4) Закон України “Про запобігання корупції”;
5) Бюджетний кодекс України;
6) Кодекс Законів про Працю України
7) Закон України “Про очищення влади”;
8) Закон України “Про доступ до публічної інформації”;
3Професійні знання1) володіння технологіями управління персоналом;
2) вміння планувати роботу, володіти принципами і сучасними методами управління;
3) вміння працювати з інформацією та з офіційно-діловими документами;
4) знання законодавства;
4Якісне виконання поставлених завдань
1) вміння працювати з інформацією;
2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
3) вміння ефективно використовувати ресурси
5Командна роботи та взаємодія
1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими
6Сприйняття змін
1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7Технічні вміння
1) володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача та офісною технікою. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування
8Особисті компетенції
1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість