www.apost-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 19 грудня 2017 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Апостоловський район >> Новини
ЗВІТ голови Апостолівської районної державної адміністрації за 2016 рік
Версія для друку Написати листа
ЗВІТ

голови Апостолівської районної державної адміністрації
за 2016 рік

Відповідно до частини третьої статті 45 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VIII «Про державну службу» до вашої уваги пропонується звіт про роботу, проведену управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами Апостолівської районної державної адміністрації за 2016 рік.

На початку своєї доповіді хочу подякувати громаді, депутатам, міським, сільським радам, структурним підрозділам районної державної адміністрації, всім установам і організаціям, всім тим, хто приклав своїх зусиль для забезпечення нашої злагодженої роботи, підвищуючи тим самим авторитет влади району.

Безперечно часові рамки доповіді не дають можливості сказати все, тому зупинюсь лише на основних аспектах роботи 2016 року та перспективних завданнях.

Основна мета звіту – проаналізувати діяльність роботи управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виправити їх допущені помилки та недоліки і з врахуванням політичних подій, які відбуваються і проходять у цей час в державі, визначити головні завдання та перспективи розвитку району.

Перебуваючи на посаді голови райдержадміністрації з 27 травня 2015 року, основну увагу приділяв покращенню роботи райдержадміністрації, зокрема доступності людей до всіх органів влади, прозорості та відкритості в роботі, зміцненню кадрового потенціалу.

Звісно, головним було сприяння соціально-економічному розвитку району та збереження району, в зв’язку з проведенням територіально-адміністративної реформи в Україні.

З метою розвитку громад та підвищення громадської активності населення, на виконання Закону України від 05.02.2015 № 157-VIII «Про добровільне об’єднання територіальних громад», відповідно до рішення Дніпропетровської обласної ради від 27.05.2015 № 641-31/VШ «Про перспективний план формування територій громад Дніпропетровської області» в Апостолівському районі у 2015 році відбулось об’єднання територіальних громад і створено 4 об’єднанні територіальні громади:

Апостолівська об’єднана територіальна громада ( Апостолівська міська рада, Кам’янська сільська рада, Михайлівська сільська рада, Першотравенська сільська рада, Володимирівська сільська рада);

Зеленодольська об’єднана територіальна громада (Зеленодольська міська рада, Мар’янська сільська рада, Великокостромська сільська рада);

Грушівська об’єднана територіальна громада (Ленінська сільська рада, Токівська сільська рада);

Нивотрудівська об’єднана територіальна громада (Нивотрудівська сільська рада, Вільненська сільська рада).

Рішенням районної ради від 06.01.2016 №39-4/VІІ « Про внесення змін до рішення районної ради від 21 грудня 2015 року № 20-2/ VІІ «Про передачу із спільної власності територіальних громад міст, сіл та селищ Апостолівського району у власність об’єднаних територіальних громад бюджетних установ, що знаходяться на їх територіях» було передано до об’єднаних громад бюджетні установи, які розташовані на їх територіях. На спільному фінансуванні залишилися 8 установ, з них 4 бюджетні установи та 4 отримувачі бюджетних коштів.

Зусилля райдержадміністрації зосереджені на виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень обласної та районної рад, розпоряджень голови обласної державної адміністрації та власних розпорядчих документів, направлених на розвиток галузей економіки, забезпечення життєдіяльності соціальної сфери в населених пунктах району. Їх реалізація здійснювалася шляхом виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку району, наповнення районного бюджету, питання соціально захисту населення, охорони здоров’я, розвитку освіти, культури та спорту, забезпечення стабільної суспільної ситуації та інші.

Апостолівська районна державна адміністрація спрямовує свою діяльність на реалізацію делегованих їй повноважень у тісній співпраці з місцевими радами, територіальними представництвами органів виконавчої влади, іншими суб’єктами господарювання району. Налагоджена тісна співпраця з різними громадськими організаціями та соціальними фондами, а саме: з благодійним фондом «Право на захист», товариством Червоного хреста, Апостолівським бюро правової допомоги, дитячою правозахисною спілкою «Допоможемо дітям» та іншими. Позитивним прикладом співпраці є проведення спільних семінарів та нарад:

15 червня 2016 року спільно з спеціалістами благодійного фонду «Право на захист» проведено семінар на тему «Правовий захист внутрішньо переміщених осіб»

19 жовтня 2016 року спільно з Апостолівським бюро правової допомоги, Данської ради у справах біженців проведено семінар на тему «Захист прав внутрішньо переміщених осіб»

06 грудня 2016 року спільно з обласним Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації та дитячою правозахисною спілкою «Допоможемо дітям» проведено консультативну нараду для сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Напрямки діяльності райдержадміністрації систематично розглядались на засіданнях колегій та нарадах із залученням керівників управлінь, відділів районної державної адміністрації, голів об’єднаних територіальних громад, депутатів районної ради, представників підприємств та організацій, що діють на території району.

При Апостолівській районній державній адміністрації для здійснення функцій виконавчої влади створено 51 (п’ятдесят один) консультативно-дорадчий орган.

Відповідно до перспективного плану роботи райдержадміністрації у 2016 році проведено 13 засідань колегії райдержадміністрації, на яких розглянуто такі питання:
- Про стан виконавської дисципліни та завдання щодо посилення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, документів Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.
- Про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Апостолівсткого району.
- Про підсумки роботи зі зверненнями громадян та підвищення її ефективності.
- Про виконання районного бюджету.
- Про підсумки оздоровлення і відпочинку дітей влітку та завдання щодо організації оздоровчої кампанії.
- Про підсумки проходження опалювального сезону 2015 - 2016 року та завдання щодо підготовки об’єктів соціально-культурної та бюджетної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2016 - 2017 року.
- Про проблеми питного водопостачання і каналізування в районі та заходи по їх поліпшенню.
- Про забезпечення кваліфікованими робітничими кадрами регіонального ринку праці навчальними закладами професійно-технічної освіти Апостолівського району: проблеми та шляхи вирішення».
- Про стан роботи з питань запобігання та протидії корупції в Апостолівській райдержадміністрації.
- Про стан підготовки навчально-виховних закладів району до роботи у новому навчальному році та забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя дітей і підлітків.
- Про санітарно-гігієнічний стан територій населених пунктів району, організацію роботи щодо санітарної очистки цих територій та утримання звалищ твердих побутових відходів.
- Про стан виконання державних соціальних гарантій і регіональних форм адресної підтримки ветеранів війни, інвалідів та окремих категорій громадян в Апостолівському районі.
- Про стан та перспективи розвитку дошкільної освіти в Апостолівському районі.
- Про соціальний захист прав дітей та розвиток сімейних форм виховання.
- Про підсумки роботи агропромислового комплексу району та завдання по виробництву основних видів сільськогосподарської продукції.

Всього на засіданнях колегії розглянуто 24 основних питань та 55 питання – шляхом контролю, у тому числі знятих з контролю, як такі, що виконані в повному обсязі або у визначені терміни 25
За результатами проведених колегій видано 25 розпоряджень голови райдержадміністрації.

Відповідно до перспективного плану роботи райдержадміністрації в 2016 році проведено:

      - 23 семінари-наради, за протоколами яких були видані доручення голови райдержадміністрації щодо забезпечення виконання та вирішення проблемних питань району
      - 12 «телефонних гарячих ліній» з актуальних та проблемних питань
      - 4 засідання координаційної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу
      - 2 засідання координаційної ради з питань фізичної культури і спорту
      - 12 засідань координаційної ради з питань розвитку підприємництва
      - 12 засідань постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян за участю представників органів прокуратури та правоохоронних органів, на яких розглядались питання, внесені до плану-графіка роботи даної комісії. Проведено 4 виїзних «Днів контролю», в рамках яких перевірено стан виконання доручень, наданих керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам місцевих рад району за результатами розгляду звернень громадян вищими органами влади.
      - 4 засідання районної комісії щодо розгляду заяв сімей загиблих військовослужбовців та інвалідів про виплату грошової компенсації
      - 10 засідань районної комісії з питань надання допомоги незахищеним верствам населення та особам, які опинились в складних життєвих обставинах
      - 12 засідань районної комісії з питань направлення дітей до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів обласного бюджету. У 2016 році 154 батьків звернулися з заявами про оздоровлення дітей.
      - 26 засідань комісії по вирішенню спірних питань з надання пільг і житлових субсидій та державної соціальної допомоги та розглянуто 1163 заяви громадян. А також розглядались заяви сімей про призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям з дітьми, як виняток – 146 сімей, з них: позитивно – 118, відмова – 28. Надано право 72 сім’ям різних пільгових категорій отримувати пільги на оплату за житлово-комунальні послуги, як виняток, за місцем фактичного проживання.
      - 10 засідань районної комісії по вирішенню питань щодо призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо-переміщеним особам виплат де було розглянуто 53 заяви щодо призначення (відновлення) соціальних виплат. З них 42 внутрішньо переміщеним особам призначено (відновлено) соціальні виплати, 11 особам відмовлено у призначенні (відновленні) соціальних виплат
      - 3 засідання районної робочої групи щодо здійснення перевірки фактичного місця проживання (перебування) внутрішньо переміщених осіб де було розглянуто 106 актів обстеження матеріально – побутових умов внутрішньо переміщених сімей на факт проживання (перебування) на території Апостолівського району. З них, 69 осіб не проживають на території району та повернулися до покинутого місця постійного проживання, тому було прийнято рішення зняти з обліку та скасувати довідки про взяття на облік тих осіб, які відсутні за зазначеним місцем проживання.
      - 6 засідань районної робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. На засідання робочої групи було запрошено близько 60 керівників підприємств, у яких згідно листів управління Пенсійного фонду в Апостолівському районі та Апостолівського відділення Криворізької південної ОДПІ заробітна плата найманим працівникам за даними персоніфікованого обліку виплачувалася на рівні або менше мінімальної, використовувалася праця без належного оформлення працівників або недостатня кількість працюючих
      - 5 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких заслухано 3 керівників підприємств. Станом на 01.01.2017, заборгованість із виплати заробітної плати в бюджетній сфері та на підприємствах комунальної форми власності відсутня, в Апостолівському районі заборгованість має єдине економічно неактивне підприємство «Токівський гранітний кар’єр». З даним підприємством-боржником проводять постійну роботу щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати. Кількість працівників, яким своєчасно не виплачена заробітна плата, становить 33 особи.
      - 13 засідань комісії з питань захисту прав дитини, на яких розглядались питання щодо повернення неповнолітніх дітей на навчання , проведення профілактичної роботи з батьками та їх дітьми; питання відносно виведення дітей з прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу; зняття та призначення опіки. Неодноразово розглядались питання щодо виконання батьківських обов’язків по відношення неповнолітніх дітей, насильства в сім’ї.
      - 6 засідань робочої групи з розгляду документів і підготовки клопотань для подання комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при облдержадміністрації
      - 12 засідань комісії з питань взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах
      - 4 засідання робочої групи інформаційного центру допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей
      - 2 засідання районної комісії для визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам
      - 9 засідань робочої групи для опрацювання та комплексного вирішення питань у сфері незаконного використання земель та організації проведення операції «Урожай» на території району
      - 13 засідань місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
      - засідання комісії по прийому рекультивованих земель на території Апостолівського району
      - засідання робочої групи для виявлення та подолання проблем пов’язаних з проведенням інвентаризації землі в районі та її відсутністю на окремих територіях.
    Створений механізм управління соціально-економічним розвитком в районі відзначився системністю та конструктивністю підходів, завдяки чому вдалося досягти певних позитивних зрушень у стабілізації виробничого сектора та вирішенні соціальних проблем.

    Виконання районних Програм соціального захисту населення

    Рішенням Апостолівської районної ради № 33-3/VІІ від 29.12.2015 року прийнято «Комплексну програму соціального захисту населення Апостолівського району на 2016-2019 роки» .
    На виконання програми затверджені видатки в сумі 855,5 тис.грн. Касове виконання склало 441,8 тис.грн. та направлено на:
    - упровадження системи соціальної підтримки незахищених верств населення 307,8 тис.грн. За рахунок цих коштів отримали матеріальну допомогу 298 жителів району;
    - виплату компенсацій та допомог учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та потерпілим від Чорнобильської катастрофи включаючи дітей – 58,0 тис.грн. Допомогу отримали 29 осіб;
    - надання грошової допомоги інвалідам-учасникам бойових дій на території інших держав, членам сімей воїнів загиблих в Афганістані – 76,0 тис.грн. За рахунок коштів надано допомогу 38 чоловікам.
    Крім того, відповідно до затвердженої комплексної програми згідно Закону України від 19.06.2003р. № 966 «Про соціальні послуги» та Постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.204р. № 558 «Про затвердження Порядку призначення та виплати компенсації фізичним особам , які надають соціальні послуги» при уточнені районного бюджету були передбачені кошти на виплату компенсації 175 фізичним особам в сумі 291,2 тис.грн., касове виконання склало 282,4 тис.грн.
    Виконання програм соціально-економічного та
    культурного розвитку регіонів

    На виконання вказаної програми з районного бюджету виділено в 2016 році 121 тис. 417 грн., з них:
        - Районній пожежно-рятувальній станція – 20 тис.грн. на придбання паливно-мастильних матеріалів для пожежно-рятувальних підрозділів району для забезпечення оперативного реагування на можливі надзвичайні ситуації та пожежі;
        - Райвійськкомату – 79 тис. 917 грн., на придбання бензину для забезпечення перевезення призовників, виготовлення та друкування бланків, на придбання канцтоварів, картриджів, тонерів.
        - Апостолівській райдержадміністрації – 16 тис. 500 грн. на оплату за спожиту електроенергію, що сприяло забезпеченню стабільній роботі райдержадміністрації та недопущення заборгованості за надані телекомунікаційні послуги.


    Видатки на запобігання та ліквідацію надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха

    На виконання вказаної програми з районного бюджету в 2016 році виділено районній державній адміністрації для поповнення районного матеріального резерву 180 тис. грн. Касове виконання станом на 1 січня 2017 року склало 118 тис. грн..

    Вказані кошти спрямовано на закупівлю матеріальних цінностей, необхідних для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків. В 2016 році поповнено матеріальний резерв району та придбано:
        - два бензогенератори потужністю 5,5 кВт кожний;
        - 387 штук шиферу;
        - 1 тонну бензину;
        - 1 тонну дизельного палива.

    Крім того до обласного бюджету передано субвенцію на створення регіонального матеріального резерву, для підвищення ефективності захисту населення, запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру в сумі 112 тис. грн.

    Головним планувальним документом Апостолівського району на період до 2020 року визначається Стратегія розвитку Апостолівського району на період до 2020 року, яка була затверджена рішенням сесії районної ради від 26.01.2015 № 23-291/0/268-15.
    Стратегія розвитку району має на меті створення умов для збалансованого та динамічного розвитку всіх адміністративно-територіальних одиниць району та визначає послідовність реалізації завдань економічного, соціального і гуманітарного розвитку.

    Відділом економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації спільно з структурними підрозділами райдержадміністрації, керівниками відповідних підприємств, установ та організацій району було розроблено Програму соціально-економічного та культурного розвитку району на 2016 рік, яка спрямована на зміцнення потенціалу міст та сіл району, створення умов для забезпечення сталого економічного зростання на основі ефективного функціонування реального сектору економіки, в тому числі із залучення інвестицій в усі галузі економіки, підтримки та розвитку пріоритетних сфер діяльності, малого підприємництва, розвиток співробітництва та формування сучасної інфраструктури.

    Однією із базових складових сфери матеріального виробництва в економіці району є промисловість, яка представлена 9 діючими промисловими підприємствами.
    Промисловими підприємствами різних форм власності за 2016 рік реалізовано промислової продукції на суму на суму 5 млрд. 743 млн. 31 тис. гривень проти 1 млрд. 980 млн. 900 тис. гривень на відповідну дату минулого року. Обсяги реалізованої продукції збільшились в 2,9 рази.
    Промисловість району представляють підприємства, що відносяться до:
    добувної промисловості – філія «Виробничий підрозділ «Київський кар’єр» ПАТ гірничодобувного каменеобробного комбінату «Біличі»;
    переробної промисловості – ТОВ «Апостолівагромаш», ТОВ «Зеленодольський хлібокомбінат», ПП «Крамар»;
    сфери постачання електроенергії, газу пари та кондиційованого повітря – «Криворізька ТЕС» ПАТ «ДТЕК Дніпрообленерго», структурна одиниця Апостолівський район електричних мереж ПАТ «ДТЕК Дніпроенерго».
    На теренах району працюють підприємства сфери водопостачання та каналізації, поводження з відходами – комунальні підприємства «Апостоловеводоканал», «Зеленодольський міський водоканал», «Нивотрудівське житлово-комунальне підприємство».

    Найбільшу частку у виробництві промислової продукції району займає відокремлений структурний підрозділ Криворізька ТЕС – 91 %.

    В галузі сільського господарства за 2016 рік вироблено валової продукції сільського господарства по сільськогосподарських підприємствах (у порівняних цінах 2010 року) на суму 425 млн. 210 тис. гривень (107,5%), що на 29 млн. 863 тис. гривень більше рівня відповідного періоду минулого року.
    Протягом 2016 року торгівельна мережа району поповнилася за рахунок відкриття трьох об’єктів торгівлі та двох об’єктів громадського харчування.
    Мережа побутового обслуговування населення в поточному році збільшилась на 2 об’єкта

    Відповідно до чинного законодавства проводилась робота щодо впровадження регуляторної політики та розвитку підприємництва.
    За 2016 рік органами місцевого самоврядування прийнято 20 регуляторних актів. Здійснено 9 базових відстежень результативності прийнятих регуляторних актів.

    В районі працює 290 малих підприємств та 9 середніх підприємств. Підприємці брали участь в обласних та районних ярмарках з продажу продукції сільгоспвиробників, харчової переробної промисловості за цінами товаровиробників.

    А тепер щодо деяких показників з праці:


      · середньооблікова кількість працівників по району склала – 7 тис. 87 осіб, тобто скоротилася на 687 чоловік

      · середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника становить 4 тис. 674 гривні, що на 13,8 % більше минулого року або на 567 гривень

      · чисельність безробітних на 1 січня 2017 року становила 840 осіб.

    СОЦІАЛЬНА СФЕРА

    Станом на 1 січня 2017 року в районі існує 20 дошкільних навчальних закладів, 4 – навчально-виховних комплекси на базах загальноосвітніх шкіл: Володимирівський НВК, Михайло-Заводський НВК, Усть-Кам’янський НВК, Широчанський НВК. У 2016 році проводилась реконструкція під НВК Великокостромської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Зеленодольської об’єднаної територіальної громади.
    На кінець 2016 року в районі надають освітні послуги в 23 загальноосвітніх навчальних заклади (крім НВК), з проектною потужністю 11 тис. 642 місця.
    З початку року мережа загальноосвітніх закладів зменшилася на 1 одиницю. У 2016 році була ліквідована Грушівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів шляхом приєднання до Грушівської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів.
    Першого вересня 2016 року пішло до школи 5 тис. 524 учні. Всі учні навчаються в першу зміну.


    В серпні 2016 року за кошти обласного бюджету було придбано 2 автобуси для Апостолівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступені №1 та Грушівської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів на суму 2 млн.183 тис. 400 гривень.
    Кількість комп’ютерних класів в школах району в грудні 2016 року збільшилась на 7 (45 машин по 12 тис.775 гривень) і загальна кількість комп’ютерних класів станом на 01.01.2017 року становить 55 одиниць, що є 100% від потреби. Їх придбали за кошти субвенції з державного бюджету.
    В галузі освіти здійснено капітальних видатків на суму 9 млн. 989 тис. 500 гривень, а саме
        - за рахунок державного бюджету (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад) 6 млн. 879 тис. 900 гривень,
        - обласного бюджету 112 тис. 500 гривень
        - місцевого бюджету 2 млн. 997 тис. 100 гривень.
      За рахунок державного бюджету було здійснено:
      капітальний ремонт по заміні вікон та встановленню топочної в загальноосвітній школі в селі В. Костромка Зеленодольської об’єднаної територіальної громади;
      капітальний ремонт покрівлі та відновлення фасаду будівлі загальноосвітньої школи № 2 міста Зеленодольська;
      капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-Ш ступенів в селі Запорізькому Апостолівської об’єднаної територіальної громади з використанням енергозберігаючих технологій;
      капітальний ремонт Кам’янської загальноосвітньої школи Апостолівської об’єднаної територіальної громади;
      реконструкція топкової Широчанського навчально-виховного комплексу Апостолівської об’єднаної територіальної громади;
      капітальний ремонт будівлі Вільненської загальноосвітньої школи (з використанням енергозберігаючих технологій) села Вільне Нивотрудівської об’єднаної територіальної громади);
      розпочато капітальний ремонт будівлі Нивотрудівської загальноосвітньої школи (з використанням енергозберігаючих технологій) з частковим утепленням фасаду, частковою заміною вікон та дверей;
      капітальний ремонт дитячого навчального закладу «Сонечко» з використанням енергозберігаючих технологій в селищі Токівському Грушівської об’єднаної територіальної громади;
      капітальний ремонт частини Червонотоківської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів Грушівської сільської ради під дитячий садок на 20 місць;
      капітальний ремонт будівлі дитячого навчального закладу «Дзвіночок» (з використанням енергозберігаючих технологій) в селі Вільному Нивотрудівської об’єднаної територіальної громади;
      розпочато роботи по капітальному ремонту будівлі спортивного залу Грушівської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів, корпус 1 в селі Грушівка.
      За рахунок місцевого бюджету здійснювались капітальні ремонти навчальних та дошкільних закладів району, майже на 3 млн. гривень.
      Відпочинком та оздоровленням у 2016 році було охоплено 3 тис. 762 дитини шкільного віку, в тому числі: відпочило 3 тис. 202 дитини в пришкільних таборах, оздоровилося 342 дитини в ДОТ «Зміна» Апостолівського району.

      У районі діє Єдина інформаційно-аналітична система (ЄІАС) «Діти», до якої занесено 263 дитини-сироти, та дітей, які позбавлені батьківського піклування, та дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, що дає змогу формувати банк даних та проводити моніторинг з питань соціального захисту дітей.
      З метою запобігання ранньому „соціальному сирітству" в районі функціонує центр соціально-психологічної реабілітації для дітей «Надія». За 2016 рік соціальну допомогу в центрі отримало 131 дитина. Аналізуючи кількість направлених дітей до центру просліджується робота з дітьми на територіях по своєчасному наданню соціальної та медичної допомоги.
      До заходів запобігання соціальному сирітству належить і профілактична робота з бездоглядними та безпритульними дітьми. Значна частина дітей, які відносяться до категорії бездоглядних і безпритульних, не мають статусу дітей-сиріт чи дітей, позбавлених батьківського піклування: у деяких з них є родини, проте в цих родинах вони не мають належного батьківського піклування. Тому робота із цими дітьми та їх родинами є важливим заходом із запобігання соціальному сирітству.
      За 2016 рік проведено 29 рейдів «Діти вулиці», в ході яких обстежено 32 неблагополучних сімей, в яких проживають діти, що опинилися в складних життєвих обставинах. За результатами обстеження сімей, 27 батьків попереджено щодо їхнього виховання та утримання дітей та 5 батьків притягнуто до адміністративної відповідальності за не виконання своїх обов’язків. Службою виявлено 19 дітей, які опинилися в складних життєвих умовах та потребують соціального захисту від держави, яким своєчасно надана соціальна допомога, а з їх батьками проведена профілактична робота.
      Всього на обліку в службі у справах дітей перебуває 56 дітей, які опинилися в складних життєвих умовах.
      За 2016 рік Апостолівським районним судом всього задоволено 14 позовних заяв про позбавлення батьківських прав 14 батьків по відношенню до 21 дитини.
      В районі налічується 207 дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, які поставлені на первинний облік в службі у справах дітей. З них: 52 дітей-сиріт та 155 дітей позбавлених батьківського піклування. За 2016 рік службою виявлено 17 дітей, які залишились без піклування батьків, та вчасно поставлені на облік.
      На даний час під опікою громадян знаходиться 133 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. За 2016 рік під опіку влаштовано 11 дітей. Діти даної категорії систематично отримують грошове забезпечення, безкоштовне харчування.

      Всього в районі функціонує 8 дитячих будинків сімейного типу в яких виховується 49 дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, 17 прийомних сімей, в яких виховується 34 дитини-сироти, дітей позбавлених батьківського піклування. Всього виховується в прийомних сім’ях (ПС) та дитячих будинках сімейного типу (ДБСТ) 83 дітей-сиріт, та дітей позбавлених батьківського піклування.
      За 2016 рік із ПС та ДБСТ виведено 10 дітей, позбавлених батьківського піклування.
      В інтернатних закладах знаходиться 4 дітей. З них: 2 дітей-інвалідів, 1 дитина має розумову відсталість та навчаються в спеціалізованому навчальному закладі, 1 дитина перебуває в закладах МОЗ.
      Особлива увага приділяється питанням житлових та майнових прав дітей. В районі створено єдиний реєстр обліку квартир, на який поставлено 62 дитини, які перебувають в державних дитячих закладах, в сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, та дитячих будинках сімейного типу. З них: на праві власності мають житло 8 дітей – сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, на праві користування – 54 дітей. На сьогоднішній день на квартирному обліку з числа дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування перебуває 41 особа.
      Впродовж звітного періоду службою у справах дітей жодного дозволу на відчуження житла та майна дітям-сиротам та дітям позбавлених батьківського піклування не надавались.

      В Апостолівському районі функціонує один центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді. За 2016 рік отримали індивідуальні послуги 2891 осіб, це більше ніж у 2105 році 16 %. Збільшення кількості осіб яким надаються індивідуальні послуги пов’язано з розширенням контингенту категорій людей із яким надаються послуги. В першу чергу це сім’ї учасників та загиблих воїнів АТО.

      Протягом року постійно здійснювався аналіз актуальних проблем, які піднімаються в листах, зверненнях, скаргах громадян, надається посильна допомога в межах своєї компетенції найбільш нужденним верствам населення.
      Це перш за все такі проблемні питання як забезпечення спецавтотранспортом, черга і видача якого проводиться на рівні Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації, санаторно – курортними путівками за рахунок коштів державного бюджету, надання матеріальної допомоги.
      Станом на 01 січня 2017 року у базі Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, зареєстровано 12252 особових справи громадян пільгової категорій населення. До пільгових категорій належать:

        - ветерани війни – 1496 чол., з них:
                - інваліди війни – 102 чол.,
                - учасники бойових дій – 570 чол.,
                - учасники війни – 665 чол.,
                - члени сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни – 159 чол.,
        - ветерани праці – 3390 чол.,
        - діти війни – 4894 чол.,
        - постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС – 309 чол.,
        - ветерани військової служби та органів внутрішніх справ – 75 чол.,
        - реабілітовані особи – 7 чол.,
        - жертви нацистських переслідувань – 7 чол.,
        - інваліди – 683 чол.,
        - інваліди військової служби, батьки загиблих та вдови військовослужбовців – 19 чол.,
        - працівники служби цивільного захисту на пенсії – 7 чол.,
        - військовослужбовець СБУ на пенсії -1 чол.,
        - сільські працівники бюджетних установ на пенсії – 393 чол.,
        - пенсіонери за віком – 8823 чол.,
        - багатодітні сім’ї – 440 сімей,
        - діти з багатодітних сімей – 1504 чол.
        - дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї та сім’ї опікунів – 13 сімей.
        Протягом звітного року здійснено ряд заходів щодо соціального захисту населення Апостолівського району, а це:
            - призначення та виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги (175 осіб на суму 281,6 тис. грн.);
            - придбання інвалідам війни, учасникам бойових дій, учасникам війни додаткової тони вугілля (68 учасників війни на суму 57,65 тис. грн.);
            - надання матеріальної допомоги окремим категоріям громадян, в тому числі забезпечення права ветеранів війни на поліпшення житлових умов, проведення ремонтів, надання інших житлово-комунальних послуг (298 осіб на суму 294,6 тис. грн.);
            - забезпечення державних гарантій особам, постраждалим внаслідок ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС(29осіб на суму 58,0 тис. грн.);
            - надання грошової допомоги інвалідам-афганцям, членам сімей воїнів, які загинули в Афганістані (38 осіб на суму 76,0 тис. грн.).
          В рамках діючого законодавства сім’ї загиблого військовослужбовця та інваліду ІІ групи була призначена грошова компенсація на придбання житла як таким, що потребують поліпшення житлових умов.
          Відповідно до вимог ПКМУ від 14.02.2007 року № 228 «Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування та транспортне обслуговування» 55 інвалідів одержали дану компенсацію.
          Направлено на оздоровлення 95 дітей пільгових категорій, 4 ветерана війни, 10 інвалідів від загального захворювання, 29 учасників антитерористичної операції, 7 ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС.
          Проведено виплату компенсації за невикористане санаторно-курортне лікування інвалідам війни. Станом на 01.01.2017 року її одержали 5 інвалідів війни на загальну суму 1,9 тис грн.
          Направлено за бюджетні кошти на психологічну реабілітацію до реабілітаційних установ 16 учасників антитерористичної операції.
          Видано 128 посвідчень батьків багатодітної сім’ї та 186 посвідчень дитини багатодітної сім’ї.
          Надано одноразову матеріальну допомогу 465 громадянам району за рахунок державного, обласного та районного бюджетів.
          Запроваджено облік осіб, яких забезпечено технічними та іншими засобами реабілітації. Вказана інформація постійно вноситься до Централізованого банку з проблем інвалідності. За виготовленням технічних та інших засобів реабілітації звернулось 147 інвалідів різних категорій. Видано інвалідам 95 направлень на виготовлення протезно-ортопедичних виробів.
          За поданням районного військового комісаріату 44 громадянам нарахована та виплачена матеріальна допомога на суму 76,8 тис. грн.
          Трьом жінкам району присвоєно почесне звання «Мати – героїня» та нарахована грошова винагорода з нагоди присвоєння почесного звання.

          КУЛЬТУРА

          Станом на 01 січня 2017 року збережено існуючу мережу закладів культури району, яка залишилась незмінною в порівнянні з минулими роками та налічує 50 закладів культури.
          У 2016 році у 4 закладах культури району були здійснені капітальні ремонти.
          За рахунок місцевого бюджету проведено:
          капітальний ремонт тамбуру будівлі Палацу культури «Ювілейний» по вул. Спортивній, в місті Зеленодольську та проведено капітальний ремонт Палацу культури «Ювілейний», на загальну суму 336 тис. 300 гривень;
          капітальний ремонт будинку культури села Мар'янське Зеленодольської об’єднаної територіальної громади на суму 684 тис. 700 гривень;
          реконструкцію будівлі бібліотеки села Мар’янське, Зеленодольської ОТГ на загальну суму 142 тис. 300 гривень;
          капітальний ремонт комунального закладу «Апостолівська міська школа естетичного виховання» місто Апостолове, Апостолівська ОТГ.
          За рахунок коштів субвенції державного бюджету:
          розпочато капітальний ремонт будівлі Апостолівського міського будинку культури «Сучасник», Апостолівська ОТГ, на суму 871 тис. 800 гривень;
          проведено капітальний ремонт, з впровадженням енергозберігаючих технологій сільського клубу села Червоний Тік (заміна віконних блоків та дверей) Грушівської об’єднаної територіальної громади.

          ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

          В поточному році проведено ремонти в 4 закладах охорони здоров’я на загальну суму 1 млн. 172 тис. гривень , в тому числі :
              - за рахунок державного бюджету замінено 48 вікон у Нивотрудівській сільській лікарській амбулаторії загальної практики сімейної медицини на суму 371 тис. гривень та проведено капітальний ремонт фельдшерського пункту в селі Усть-Кам’янка Грушівської ОТГ на суму 464 тис. гривень,
              - за рахунок місцевого бюджету проведено капітальний ремонт системи опалення першого поверху комунального закладу «Центру первинної медико-санітарної допомоги виконкому Грушівської сільської ради»в селищі Токівському на суму 258 тис. 400 гривень та проведено капітальний ремонт сільської лікарської амбулаторії в сілі Велика Костромка Зеленодольської ОТГ на суму 28 тис. гривень.
          ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО,

          БУДІВНИЦТВО ТА ІНФРАСТРУКТУРА


          По району освоєно капітальних інвестицій з початку 2016 року на 38 млн. 506 тис. гривень, що становить 105,3 % до 2015 року. У капітальному будівництві за 2016 року введено в експлуатацію житла індивідуальними забудовниками 2 тис. 300 кв. метрів, це в 2,8 рази більше ніж у 2015 році, в тому числі у сільській місцевості – 381 кв. метр , у міській –1 тис. 893 кв. метра.

          У 2016 році основними інвестиційними проектами були будівництво:

          підвідного водопроводу до міста Апостолового;
          магістрального водопроводу від села Нива Трудова та до села Михайлівка Апостолівського району;
          водогону від села Михайлівка до села Катеринівка Апостолівського району;
          водогону від села Михайлівка до села Михайло-Заводське.

          У 2016 році проведено:
          реконструкції системи водопостачання в навчальних та дошкільних закладах Зеленодольської об’єднаної територіальної громади;
          капітальний ремонт водоводу села Перше Травня Апостолівської ОТГ;
          капітальний ремонт житла в місті Апостоловому;
          реконструкція топкової Широчанського НВК Апостолівської ОТГ;
          капітальний ремонт Нивотрудівської ЗОШ;
          капітальний ремонт Вільненської ЗОШ;
          реконструкція ринку по пров. Молодіжний в місті Зеленодольську;
          будівництво скейт-парку в місті Зеленодольську.
          капітальні ремонти вуличного освітлення в Апостолівській та Зеленодольській об’єднаних територіальних громадах.

          З метою підтримки та розвитку житлово-комунального господарства у 2016 році за кошти державного бюджету виконано ремонт доріг комунальної власності більше ніж на 10 млн. гривень.
          Робота житлово-комунального господарства району забезпечувала першочергові потреби населення, підприємств та організацій району необхідними послугами.
          Здійснено заходи з підготовки житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери району до роботи в новому опалювальному сезоні
          2016/2017 року відповідно до графіка.

          ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

          Діяльність Апостолівської райдержадміністрації спрямована на поліпшення інформованості населення про стан роботи зі зверненнями громадян та надання правової допомоги з цих питань. З метою надання консультацій жителям району з різних правових питань у районній газеті "Апостолівські новини" ведуться рубрики, у яких фахівцями структурних підрозділів райдержадміністрації та керівниками установ та організацій району надаються роз'яснення чинного законодавства у тій чи іншій сфері. Протягом 2016 року надано понад 20 відповідних роз'яснення у статтях: "Зміни у наданні субсидій", "Про важливі питання сьогодення", "Консультаційні пункти", та ін.
          Протягом 2016 року райдержадміністрацією отримано 119 звернень проти 201 у 2015 році, що на 82 звернення менше.
          Від органів влади вищого рівня протягом 2016 року на адресу райдержадміністрації надійшло 52 звернення.
          На особистих прийомах отримано 19 звернень проти 55 звернень у 2015 році.
          В отриманих упродовж 2016 року зверненнях громадянами було порушено 122 питання.

          Найактуальніші з них:
              - соціальний захист - 27, що становить 22,6% від загальної кількості звернень;
              - комунальне господарство - 27 (22,6%);
              - аграрна політика та земельні відносини - 18 (15,1%);
              - охорона здоров'я - 10 (8,4%);
              - житлова політика - 8 (6,7%);
              - сім'я, діти, молодь - 5 (4,2%);
              - праця і заробітна плата - 5 (2,5%);
              - забезпечення законності та охорони правопорядку - 3 (2,5%);
              - економічна, цінова політика - 2 (1,6%).
          Проблеми, пов'язані з питаннями соціального захисту:
              1) надання матеріальної допомоги;
              2) отримання соціальних виплат, субсидій;
              3) призначення, перерахунок та виплата пенсій.
          Проблеми, пов'язані з питаннями комунального господарства:
          1) водозабезпечення;
          2) благоустрій території, будівництво та ремонт місцевих доріг;
          3) якість комунальних послуг;
          4) ремонт та експлуатація будинків, комунальних мереж.
          Проблеми, пов'язані з питаннями охорони здоров'я:
              1) якість надання медичної допомоги.
          За результатами розгляду вирішено позитивно - 12 (або 10,0%) питань, надано роз'яснення, необхідну інформацію - 104 (або 87,3%), знаходиться на розгляді та виконанні - 3 (або 2,5%) звернень.
          За соціальним станом найбільше звернень надійшло від пенсіонерів - 32 (або 26,8% від загальної кількості звернень), працівників бюджетної сфери - 7 (3,5%), безробітних - 3 (2,5%), державних службовців - 1 (0,8%), підприємців - 1 (0,8%), робітників - 1 (0,8%), служителя релігійної організації - 1 (0,8%).
          За категорією заявників: інвалід І,ІІ,ІІІ групи, - 7, "дитина війни" - 4, багатодітна сім'я - 1.
          Задоволено наступні питання:
          за зверненням Коваленко В.І., пенсіонера з м. Апостолового, врегульовано питання стабільного надання послуги електропостачання за адресою проживання. З 15 лютого 2016 року електропостачання за вказаною адресою працює без перебоїв;
          безкоштовно встановлено лічильник газопостачання Ільющенку О. В.;
          надано статус вдови учасника бойових дій в Афганістані Гончаровій О.М. та було особисто запрошено для отримання посвідчення "Сім'я загиблого (померлого) ветерана війни;
          виплачена в повному обсязі заборгованість по заробітній платі за червень 2016 року працівникам ФАПу с. Усть-Кам'янка за зверненням Мірошниченко Л.П.;
          за зверненням Ільющенко О.В. виконано роботи по обрізці гілок дерева, що торкалися електродротів, поблизу помешкання заявника;
          призупинено будівництво ферми-корівника в межах житлової зони за зверненням Цешковської С.І.

          Окремо слід зазначити, що від Урядової "гарячої лінії" Апостолівською райдержадміністрацією у 2016 році отримано 1076 звернень (проти 1334 у 2015 році) із різноманітних питань. Найактуальнішими залишаються питання: соціальний захист - 380, комунальне господарство - 372, діяльність посадових осіб - 60, охорона здоров'я - 43, освіта - 33, аграрна політика - 25, оплати праці - 17, міграція - 10, житлова політика - 9, екологія - 4, діяльність підприємств, організацій - 4, земельні відносини - 2 та ін. У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року кількість таких звернень зменшилась на 258 звернень.
          За результатами розгляду вирішено позитивно - 119, надано роз'яснень - 918, інші звернення знаходяться на розгляді та виконанні.

          Від "Контакт-центру "Гаряча лінія голови облдержадміністрації" за звітний період надійшло 415 звернень (проти 264 у 2015 році), із яких: 178 - з питань комунального господарства, 77 - з питань соціального захисту, 29 - благоустрій, 22 - діяльність службових осіб, 16- освіта, 13 - побутові справи, 11 земельні відносини, 6 виплата заробітної плати, 3 - умови праці, 2 - охорона здоров'я, 2 - житлова політика, 2 - пенсійне забезпечення, та ін.
          За результатами розгляду вирішено позитивно - 79, надано роз'яснень - 330, інші звернення знаходяться на розгляді та виконанні.
          Сумарна кількість звернень, що опрацьована Апостолівською райдержадміністрацією у 2016 році становить 1610 звернень, що на 189 звернень менше, ніж у 2015 році.
          Кількість звернень громадян та їх тематика виявляють найбільш проблемні питання в забезпеченні життєдіяльності мешканців району.
          Отже, підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік свідчать, що робота зі зверненнями громадян і надалі потребує уваги заступників голови райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та установ і організацій району.
          Аналіз
          документообігу за 2016 рік по
          Апостолівській районній державній адміністрації

          Зареєстровано розпоряджень
          899
          з основної діяльності
          527
          кадри
          299
          відпустки
          73

          Направлено на державну реєстрацію розпоряджень
          2

          Матеріали на колегію, папок
          24
          Підготовка доручень за результатами колегій (протокол)
          24
          та засідань оперативних нарад (протокол)
          49

          Прийнято, зареєстровано та направлено на виконання документів
          8684

          Вхідні
          4216

          Вихідні
          4468
          Прийнято, зареєстровано та направлено на виконання документів ДСК
          27
          вхідні
          20
          вихідні
          7

          Державна кадрова політика тісно пов'язана з державним управлінням. А це означає – планування, добір, розстановка, оцінка та перерозподіл, підготовка та безперервне навчання кадрів, спрямовані на раціональне їх використання, підвищення ефективності державної служби.

          Робота з кадрами в райдержадміністрації проводиться відповідно до вимог чинного законодавства та на виконання законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», Кодексу законів про працю України, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, рекомендацій Національного агентства України з питань державної служби, Мінсоцполітики, Мін'юсту, розпоряджень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, інших нормативно-правових актів, що регулюють процеси у сфері державної служби.
          Протягом звітного періоду робота в райдержадміністрації з кадрових питань спрямовувалась на удосконалення кадрової політики, забезпечення державної служби кваліфікованими кадрами, здатними вирішувати важливі питання економічного і соціального розвитку району. Постійно вживалися заходи щодо надання роботі з кадрами системного планового характеру.

          Кадрова робота в райдержадміністрації ведеться відповідно до річних та квартальних планів роботи.
          Відповідно до розпоряджень голови райдержадміністрації від 05 січня 2016 року № Р-4/0/269-16 «Про затвердження структури районної державної адміністрації на 2016 рік» та від 12 квітня 2016 року № Р-111/0/269-16 «Про впорядкування структури районної державної адміністрації» структура райдержадміністрації складається з 13 підрозділів, що відповідає примірному переліку відділів, управлінь інших служб адміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 квітня 2012 року № 606 «Про затвердження рекомендаційних переліків структурних підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій» (зі змінами та доповненнями).

          Розпорядженням голови райдержадміністрації від 06 жовтня 2016 року № Р-349/0/269-16 «Про розподіл функціональних повноважень керівництва Апостолівської райдержадміністрації» затверджено розподіл обов’язків між головою райдержадміністрації та його заступниками.
          Особові справи державних службовців райдержадміністрації ведуться та зберігаються відповідно до наказу Національного агентства України з питань державної служби від 22 березня 2016 року № 64 «Про затвердження Порядку ведення та зберігання особових справ державних службовців», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 квітня 2016 року за № 567/28697.
          Особові справи державних службовців, які проходять державну службу, зберігаються окремо від особових справ державних службовців, які припинили державну службу.
          Всі особові справи зареєстровані у журналі обліку особових справ державних службовців. Особові справи сформовані відповідно по Порядку ведення та зберігання особових справ, аркуші пронумеровано, копії документів, які долучаються до особової справи, засвідчені в установленому порядку та внесені до опису документів особової справи.
          Трудові книжки працівників райдержадміністрації ведуться згідно з наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 року № 58 «Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» (зі змінами). Журнал обліку руху трудових книжок ведеться згідно з наказом Міністерства статистики України від 27 жовтня 1995 року № 277 «Про затвердження типових форм первинного обліку особового складу» (зі змінами).
          Особові справи та трудові книжки працівників райдержадміністрації є документами з обмеженим доступом та зберігаються в сейфі.

          Декларування доходів, майна, доходів, витрат і зобов’язань фінансового характеру за 2015 рік працівниками райдержадміністрацією завершено у визначені законом терміни. Декларації долучені до особових справ.
          В райдержадміністрації в установлені чинним законодавством строки подали електронні декларації до системи е-декларування 24 державних службовця, а саме: категорії «А» - 1 чол., категорії «Б» - 23 чол.

          Посадові інструкції державних службовців райдержадміністрації розроблені відповідно до вимог Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 13 вересня 2011 року № 11 та наказу Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2016 року № 72 “Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій “Б” і “В” , але на сьогодні, ще не всі приведені у відповідність до вимог Закону України «Про державну службу».

          З 1 травня 2016 року почав діяти новий Закон України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу». Перебуваючи на посаді керівника району я прийняв низку важливих рішень, і, працюючи над поліпшенням якості державного управління в районі, поставив завдання: розробити ефективну структуру апарату, управлінь та відділів райдержадміністрації, ліквідуючи дублюючі повноваження та функції, визначити посади, які не мають практичного сенсу. Після детального аналізу стало зрозуміло, що, крім очевидних вигод для держбюджету від скорочення чисельності держслужбовців, для того, щоб провести реальну реформу і підвищити якість державного апарату, треба серйозно змінити структуру адміністрації. А це, в свою чергу, забезпечить підвищення ефективності її роботи, змінить на краще стандарти роботи та якість послуг, які органи влади надають населенню.

          В Апостолівській райдержадміністрації відповідно до доручення голови Дніпропетровської облдержадміністрації від 28 квітня 2016 року № 07-45/0/35-16 «Про першочергові заходи щодо проведення реформування державної служби в області в рамках Закону України від 10 грудня 2016 року № 889-VІІІ «Про державну службу» було видане відповідне розпорядження голови райдержадміністрації від 24 травня 2016 року № К-101/0/270-16.
          З метою належного впровадження законодавства з питань державної служби, запобіганню скорочення чисельності та звільнення працівників райдержадміністрації керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації були розроблені та сформовані штатні розписи з урахуванням співвідношення посад керівників до виконавців не більше ніж 1 до 3; розроблені та затверджені переліки посад працівників, які виконують функції з обслуговування.
          Процес розроблення Переліку, структури та штатного розпису в райдержадміністрації проводився узгоджено і скоординовано.

          Після затвердження штатних розписів апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації було повідомлено працівників, які мали статус державного службовця відповідно до Закону України від 16 грудня 1993 року № 3723-ХІІ та з набранням чинності Закону України від 10 грудня 2016 року № 889-VІІІ «Про державну службу» про втрату статусу державного службовця та про зміну істотних умов праці.

          В структурі Апостолівської райдержадміністрації 95 посад державних службовців, із них:
          категорія «А» - 1 посада,
          категорія «Б» - 30 посад;
          категорія «В» - 64 посади.
          Із вступом в дію нового законодавства в апараті райдержадміністрації втратили статус державного службовця 4 спеціаліста, в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації - 5 спеціалістів, у відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації – 1 спеціаліст.
          Загалом 10 посад по райдержадміністрації віднесені до посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування.
          З метою належного впровадження законодавства з питань державної служби з 01 травня 2016 року було перераховано стаж державним службовцям, присвоєно відповідні ранги в межах категорій посад.
          В райдержадміністрації розпорядженням голови райдержадміністрації від 20 жовтня 2016 року № К-243/0/270-16 «Про затвердження нового складу конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби» затверджено новий склад конкурсної комісії на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В». За відповідний період відбулося сім засідань комісії, за результатами складені відповідні протоколи.
          В структурних підрозділах райдержадміністрації відповідні комісії затверджені наказами начальників управлінь та відділів райдержадміністрації.
          З початку 2016 року в райдержадміністрації та структурних підрозділах за результатами конкурсів було призначено 10 осіб.
          З метою визначення якості виконання поставлених завдань державним службовцям, результативності та ефективності служби, а також з метою планування їх кар'єри та виявленні потреб у професійному навчанні у лютому 2016 року було проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями райдержадміністрації покладених на них обов'язків і завдань у 2015 році.
          Після аналізу та узагальнення всіх поданих матеріалів на кожного державного службовця, були підведені підсумки та виявлено рівень виконання посадових обов’язків і завдань всіх працівників.
          За результатами щорічної оцінки «задовільні» оцінки отримали 7 державних службовців, «добрі» - 36 та «високі» - 20.
          Освітньо-кваліфікаційний рівень магістра за спеціальністю «Державне управління» мають 6 осіб. Навчаються в магістратурі за спеціальністю «Державне управління» 2 особи.
          Державні службовці райдержадміністрації підвищують кваліфікацію в Дніпропетровському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.
          Так, у тематичних короткострокових постійно діючих семінарах взяло участь 27 державних службовців. Семінари проводились за темами:
          «Етичні засади державної служби» взяли участь 2 особи;
          «Заходи щодо подолання проявів корупції та підвищення відповідальності державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування за корупційні дії» - 9 осіб;
          «Реалізація державної кадрової політики. Управління персоналом» - 3 особи;
          «Підготовка аналітичних матеріалів. Технологія публічного виступу» - 3 особи;
          «Доступ та використання публічної інформації в органах влади. Взаємодія з громадськістю» -3 особи;
          «Бюджетно-податкова політика України та особливості формування місцевих бюджетів» - 1 особа;
          «Психологічні засади управлінської діяльності» - 4 особи.
          У 2016 році в Інституті підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України (м. Київ) підвищили кваліфікацію голова райдержадміністрації та перший заступник голови райдержадміністрації.
          План-графік підвищення кваліфікації державних службовців райдержадміністрації за програмами тематичних постійно діючих семінарів та програмами тематичних короткострокових семінарів у 2016 році виконано в повному обсязі.

          З березня по квітень 2016 року було проведено І тур Всеукраїнського щорічного конкурсу «Кращий державний службовець» Апостолівської райдержадміністрації. Проведення конкурсу здійснювалось в три етапи, переможці визначались в номінаціях «Кращий керівник» та «Кращий спеціаліст». Участь у конкурсі взяло 8 державних службовців. Учасники конкурсу проходили комплексне тестування на знання Конституції України, законодавства про державну службу, специфіки функціональних повноважень державного органу, вирішували практичні завдання щодо уміння складати діловий документ і користуватися комп’ютером.
          Переможцем І туру Конкурсу у номінації «Кращий керівник» визначено Кучеренко Оксану Борисівну - завідувача сектору прийому громадян відділу забезпечення соціальних гарантій управління соціального захисту населення Апостолівської райдержадміністрації.
          Переможцем І туру Конкурсу у номінації «Кращий спеціаліст» визначено Березняк Анастасію Юріївну - провідного спеціаліста відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням всіх видів допомог управління соціального захисту населення Апостолівської райдержадміністрації.
          Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07 липня 2010 року № 564 «Про затвердження Положення про систему підготовки, спеціалізації та підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування» участь у щорічному Всеукраїнському конкурсі «Кращий державний службовець» віднесено до одного із видів підвищення кваліфікації державних службовців.

          На виконання наказу Національного агентства України з питань державної служби від 03 березня 2016 року № 50 «Про затвердження Типових правил внутрішнього службового розпорядку», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 457/28587, з метою удосконалення організації праці, зміцнення трудової і виконавської дисципліни, встановлення загальних правил діяльності райдержадміністрації розпорядженням голови райдержадміністрації від 24 червня 2016 року № К-177/0/270-16 затверджено Правила внутрішнього службового розпорядку в Апостолівській районній державній адміністрації та доведено їх до відома всіх державних службовців під особистий підпис.

          За звітний період в райдержадміністрації було проведене службове розслідування щодо вчинення адміністративного правопорушення, пов’язаного з корупцією.
          За 2016 рік було видано 16 розпоряджень голови райдержадміністрації «Про нагородження».
          До облдержадміністрації було підготовлено та направлено клопотання про нагородження державними нагородами України для трьох почесних громадян району.

          В райдержадміністрації значна увага приділяється питанню функціонування електронного обліку державних службовців. Локальна система «Картка» Єдиної державної комп’ютерної системи «Кадри» широко використовується у практичній діяльності райдержадміністрації для підготовки статистичних звітів, біографічних довідок, нагородних та атестаційних листів, розрахунку стажу, а також виконання контрольних функцій щодо присвоєння чергових рангів, установки надбавки за вислугу років, планування підвищення кваліфікації державних службовців.

          Комп’ютер, на якому встановлено локальну систему «Картка» захищений паролем та не підключено до будь-якої мережі.

          Кількість особових карток, введених до локальної системи «Картка», становить 134, із них державних службовців - 31, службовців - 9 та архів -94. Всі відомості своєчасно вносяться та оновлюються.

          Аналізуючи весь спектр розглянутих питань, слід зауважити, що районна державна адміністрація зосередила свою увагу на найскладніших проблемах сьогодення району.

          З вищесказаного випливає, що район живе динамічним життям. Він розвивається, міцніє, збагачується, розвиває аграрну галузь, соціальну сферу, зберігає українські традиції та національну спадщину. Є багато задумів щодо вдосконалення роботи, вирішення назрілих проблем соціально-економічного і культурного розвитку району. Але втілення в життя наміченого можливе лише при умові дієвості всіх зацікавлених сторін – органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, депутатів всіх рівнів, територіальних громад, їх солідарної відповідальності за стан справ у районі.

          Час не стоїть на місці, життя змінюється і кожен день несе із собою нові проблеми та нові підходи до їх вирішення. Тому, говорячи про вже зроблене і досягнуте, нам слід більше думати про розв’язання нових проблемних питань та своєчасно вирішити їх.

          Впевнений, що при обговоренні цього звіту будуть не тільки доповнення та зауваження, але й критика.

          Версія для друку Написати листа

          Про цей сайт | Запитання | Адміністратор