www.apost-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Понеділок, 26 червня 2017 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Апостоловський район >> Новини
Оголошено конкурс на зайняття вакантних посад державної служби управління соціального захисту населення Апостолівської райдержадміністрації
Версія для друку Написати листа

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ
АПОСТОЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
НАКАЗ
16.02.2017 м. Апостолове № 22-К

Про оголошення конкурсу
на зайняття вакантних
посад державної служби
управління соціального
захисту населення
райдержадміністрації

Відповідно до статті 22 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ «Про державну службу», керуючись Порядком затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 та наказу Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2016 року № 72 «Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»:

НАКАЗУЮ:
1.Оголосити конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В»:
головного спеціаліста відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням всіх видів допомог;
головного спеціаліста відділу контролю за правильністю призначення, виплати пенсій та з питань соціально-трудових відносин (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);
провідного спеціаліста відділу по обслуговуванню ветеранів війни, праці та осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та з питань сім’ї, гендерної політики та оздоровлення дітей (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);
провідного спеціаліста сектору прийому громадян відділу забезпечення соціальних гарантій (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);
спеціаліст сектору прийому громадян відділу забезпечення соціальних гарантій (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);
2.Провести конкурс на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В»
- головного спеціаліста відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням всіх видів допомог;
- головного спеціаліста відділу контролю за правильністю призначення, виплати пенсій та з питань соціально-трудових відносин (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);
- провідного спеціаліста відділу по обслуговуванню ветеранів війни, праці та осіб постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС та з питань сім’ї, гендерної політики та оздоровлення дітей (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);
- провідного спеціаліста сектору прийому громадян відділу забезпечення соціальних гарантій (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку);
- спеціаліст сектору прийому громадян відділу забезпечення соціальних гарантій (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області 13-14 березня 2017 року в приміщенні управління соціального захисту населення райдержадміністрації за адресою: м.Апостолове, вул. Визволення,36, Дніпропетровської області.
3. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби категорії «В» (додаються).
4. Головному спеціалісту відділу правового забезпечення та організаційно-кадрової роботи Чумаченко Л.Б.:
1)надіслати даний наказ про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу в електронній формі (скановану копію наказу у форматі pdf та умови проведення конкурсу у форматі docx) не пізніше ніж протягом 21 лютого 2017 року до Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях за адресою: vacancy2@nads.gov.ua
2)оприлюднити оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційній веб-сторінці Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
5.Встановити кінцевий строк подання документів для участі у конкурсі до 16 години 00 хвилин 07 березня 2017 року.
6. Головному спеціалісту відділу правового забезпечення та організаційно-кадрової роботи Чумаченко Л.Б.:
1)забезпечити реєстрацію та облік всіх документів для участі в конкурсі, надані особами, які бажають взяти участь у конкурсі;
2) оприлюднити результати конкурсу управління соціального захисту населення Апостолівської райдержадміністрації не пізніше 45 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.
7.Координацію роботи щодо виконання цього наказу покласти на відділ правового забезпечення та організаційно-кадрової роботи, контроль – залишаю за собою.

Начальник управління Л.О.ПРИХОДЬКО
                                      Додаток
                                      до наказу начальника управління соціального захисту населення райдержадміністрації
від 16.02.2017 № 22-К


УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням всіх видів допомог управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Загальні умови
Посадові обов’язкиКоординація роботи щодо проектування, придбання, впровадження та технічне обслуговування комп’ютерних та серверних операційних систем, програмного забезпечення у відділах управління;
забезпечення функціонування електронної пошти управління та вузла мережі Internet;
координація впровадження та розвиток системи інформаційно-телекомунікаційних мереж національної системи конфіденційного зв’язку;
забезпечення захисту комп’ютерних систем і мереж від відтоків інформації і несанкціонованого доступу;
своєчасно та якісно готує звіти для виплатного центру;
готує виплатні відомості для проведення виплати;
несе відповідальність за неякісне або несвоєчасне виконання посадових завдань та обов’язків, бездіяльність або невикористання наданих прав, порушення норм етики поведінки державного службовця;
здійснює контроль за веденням діловодства, збереженням документів у відповідності з чинним законодавством
    Умови оплати праці
    Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
безстроково
    Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
    1) копію паспорта громадянина України;
    2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
    3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
    4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
    5) заповнену особову картку встановленого зразка;
    6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік
    Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби
    (до 07 березня 2017 року)
Дата, час і місце проведення конкурсу
13-14 березня 2017 року, об 11-00 год. за адресою: м. Апостолове,
вул. Визволення, 36, приміщення управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації
    Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
    Чумаченко Людмила Борисівна (05656)
    9 12 86,
    ap_uszn@ukr.net
    щодня з 09.00 до 16.00, в п’ятницю з 09.00 до 15.00, обідня перерва з 12.00 до 12.45,
    крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності*
    Загальні вимоги
1Освітавища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
    2Досвід роботибез вимог до стажу
    3Володіння державною мовоювільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1Напрямок освітиекономіка, облік та аудит або соціального спрямування
2 Знання законодавства
Конституція України;
Закон України «Про державну службу»;
Закон України «Про запобігання корупції»;
Закон України «Про доступ до публічної інформації»;
Кодекс законів про працю України;
Інструкція з діловодства;
Закон України «Про державну соціальну
допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»;
Положення про відділ автоматизованої обробки та контролю за призначенням соціальних виплат;
Положення про управління соціального захисту населення
3 Професійні знаннявміння збирати та опрацьовувати інформацію за допомогою сучасних засобів інформаційного обміну
    4 Якісне виконання поставлених завданьвміння працювати з інформацією;
    орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
    вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати
    5
    Командна робота та взаємодіявміння працювати в команді;
    вміння ефективної координації з іншими;
    вміння надавати зворотний зв'язок
    6Сприйняття змін
    1) виконання плану змін та покращень;
    2) здатність приймати зміни та змінюватись.
    7 Технічні вміннявміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
8Особистісні якості
відповідальність;
системність і самостійність в роботі; уважність до деталей;
наполегливість;
креативність та ініціативність;
орієнтація на саморозвиток;
орієнтація на обслуговування;
вміння працювати в стресових ситуаціях.
                                      Додаток
                                      до наказу керівника управління соціального захисту населення райдержадміністрації
від 16.02.2017 № 22-К

УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу контролю за правильністю призначення, виплати пенсій та з питань соціально-трудових відносин управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області


Загальні умови
Посадові обов’язки
Здійснює контроль за додержанням у відділу порядку нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення та виплати пенсій Управлінням Пенсійного Фонду України;
організовує і контролює додержання встановленого порядку надання статусу інвалідів;
організовує роботу щодо соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
забезпечує організацію і проведення консультацій, якісний розгляд звернень громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до його компетенції;
здійснює контроль дотримання вимог та термінів розгляду документів;
підготовка матеріалів щодо питань трудових відносин та соціального партнерства для їх розгляду на засіданнях колегії адміністрації;
прийняття участі у розробленні річних регіональних програм зайнятості;
здійснює моніторинг легалізації робочих місць
Умови оплати праці
Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Строкова, на час відсутності основного працівника, який знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
    Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
    1) копія паспорта громадянина України;
    2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
    3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
    4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
    5) заповнена особова картка встановленого зразка;
    6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік
    Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (до 07 березня 2017 року)
Дата, час і місце проведення конкурсу13-14 березня 2017 року, об 11-00 год. за адресою: м. Апостолове,
вул. Визволення, 36, приміщення управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації
    Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуЧумаченко Людмила Борисівна (05656) 9 12 86,
    ap_uszn@ukr.net
    щодня з 09.00 до 16.00, в п’ятницю з 09.00 до 15.00, обідня перерва з 12.00 до 12.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності*
    Загальні вимоги
1Освітавища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
    2Досвід роботибез вимог до ста
    3Володіння державною мовоювільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1Напрямок освітиекономіка, облік та аудит або соціального спрямування
2Знання законодавства
Конституція України,Закони України “Про державну службу ”, “Про запобігання корупції ”,“Про інформацію ”,”Про звернення громадян ”,“Про доступ до публічної інформації ”, ,,Про колективні договори та угоди”, Положення про управління, трудове законодавство, ,,Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, ,,Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в України”, ,,Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”
3Професійні знаннявміння збирати та опрацьовувати інформацію за допомогою сучасних засобів інформаційного обміну
    4Якісне виконання поставлених завданьвміння працювати з інформацією;
    орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
    вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати
    5Командна робота та взаємодіявміння працювати в команді;
    вміння ефективної координації з іншими;
    вміння надавати зворотний зв'язок
    6Сприйняття змін
    1) виконання плану змін та покращень;
    2) здатність приймати зміни та змінюватись.
    7Технічні вміннявміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
8Особистісні якості
відповідальність;
системність і самостійність в роботі; уважність до деталей;
наполегливість;
креативність та ініціативність;
орієнтація на саморозвиток;
орієнтація на обслуговування;
вміння працювати в стресових ситуаціях.

Додаток
до наказу начальника управління
соціального захисту населення
райдержадміністрації

від 16.02.2017 № 22-К

УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста відділу по обслуговуванню ветеранів війни, праці та осіб постраждалих в наслідок аварії на ЧАЕС та з питань сім’ї, гендерної політики та оздоровлення дітей управління соціального захисту населення Апостолівської районної
державної адміністрації Дніпропетровської області

Загальні умови
Посадові обов’язкиВстановлює статус багатодітна сім’я;
забезпечує в межах своїх повноважень контроль щодо виконання державних галузевих між галузевих та регіональних програм поліпшення становища дітей, жінок, сім’ї оздоровлення та відпочинку дітей;
проводить роботу щодо попередження насильства в сім’ї або реальну загрозу його вчинення;
проводить активацію роботи у сфері протидії торгівлі людьми
Умови оплати праціПосадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Строкова, на час відсутності основного працівника, який знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
    Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання1) копія паспорта громадянина України;
    2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
    3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
    4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
    5) заповнена особова картка встановленого зразка;
    6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік
    Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (до 07 березня 2017 року)
Дата, час і місце проведення конкурсу13-14 березня 2017 року, об 11-00 год. за адресою: м. Апостолове,
вул. Визволення, 36, приміщення управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації
    Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуЧумаченко Людмила Борисівна (05656) 9 12 86,
    ap_uszn@ukr.net
    щодня з 09.00 до 16.00, в п’ятницю з 09.00 до 15.00, обідня перерва з 12.00 до 12.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності*
    Загальні вимоги
1Освітавища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
    2Досвід роботибез вимог до стажу
    3Володіння державною мовоювільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1Напрямок освітиекономіка, облік та аудит або соціального спрямування
2Знання законодавства
Конституція України;
Закони України «Про державну службу»; «Про запобігання корупції»;
«Про інформацію»;
«Про звернення громадян»;
«Про доступ до публічної інформації»; Положення про управління;
трудове законодавство;
«,Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
«Про оздоровлення та відпочинок дітей»; регіональна програма оздоровлення та відпочинок дітей в Дніпропетровської області в 2014-2021 роках;
програма розвитку сімейної та гендерної політики в Дніпропетровської області в 2012-2021 роках
3Професійні знаннявміння збирати та опрацьовувати інформацію за допомогою сучасних засобів інформаційного обміну
    4Якісне виконання поставлених завданьвміння працювати з інформацією;
    орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
    вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати
    5Командна робота та взаємодіявміння працювати в команді;
    вміння ефективної координації з іншими;
    вміння надавати зворотний зв'язок
    6Сприйняття змін
    1) виконання плану змін та покращень;
    2) здатність приймати зміни та змінюватись.
    7Технічні вміннявміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
8Особистісні якості
відповідальність;
системність і самостійність в роботі; уважність до деталей;
наполегливість;
креативність та ініціативність;
орієнтація на саморозвиток;
орієнтація на обслуговування;
вміння працювати в стресових ситуаціях.

Додаток
до наказу начальника управління
соціального захисту населення
райдержадміністрації
від 16.02.2017 № 22-К

УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста сектору прийому громадян відділу забезпечення соціальних гарантій управління соціального захисту населення Апостолівської районної
державної адміністрації Дніпропетровської області

Загальні умови
Посадові обов’язки
Проводить співбесіди із заявниками, надає консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання соціальної допомоги, компенсаційних виплат, субсидій, пільг тощо;
приймає заяви та документи для надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій відповідно до чинного законодавства;
здійснює перевірку повноти наданих документів, що підтверджують право заявника на призначення відповідних видів допомоги, правильності заповнення заяв, декларацій та надає допомогу по їх заповненню;
реєструє прийняті заяви та документи на призначення соціальної допомоги, компенсаційних виплат та пільг, які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі;
формує особові справи з призначення всіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат та пільг, або вкладає отримані документи до існуючої особової справи (при повторних зверненнях);
готує проекти відповідей на звернення громадян з питань призначення всіх видів соціальної допомоги;
- за графіком та при необхідності готує звіти з питань, що належать до сфери діяльності відділу;
видає довідки про отриману допомогу на вимогу відвідувачів;
інформує заявників про розмір та термін призначення соціальних виплат;
за результатами співбесіди із заявниками визначає необхідність (доцільність) проведення обстеження сім'ї чи особи державним соціальним інспектором;
проводить роботу із заявниками, щодо повернення надміру отриманих коштів в зв’язку з недостовірно наданою інформацією;
бере участь у проведенні інвентаризації особових справ одержувачів допомоги.
    Умови оплати праціПосадовий оклад – 2649 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Строкова, на час відсутності основного працівника, який знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
    Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання1) копія паспорта громадянина України;
    2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
    3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
    4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
    5) заповнена особова картка встановленого зразка;
    6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік
    Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (до 07 березня 2017 року)
Дата, час і місце проведення конкурсу13-14 березня 2017 року, об 11-00 год. за адресою: м. Апостолове, вул. Визволення, 36, приміщення управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації
    Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуЧумаченко Людмила Борисівна (05656) 9 12 86,
    ap_uszn@ukr.net
    щодня з 09.00 до 16.00, в п’ятницю з 09.00 до 15.00, обідня перерва з 12.00 до 12.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності*
    Загальні вимоги
1Освітавища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
    2Досвід роботибез вимог до стажу
    3Володіння державною мовоювільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1Напрямок освітиекономіка, облік та аудит або соціального спрямування
2Знання законодавства
Конституція України;
Закон України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»;
«Про інформацію»;
«Про звернення громадян»;
«Про доступ до публічної інформації»; Інструкція з діловодства;
Закон України «Про державну соціальну
допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»;
Положення про відділ забезпечення соціальних гарантій;
Положення про управління соціального захисту населення
3Професійні знаннявміння збирати та опрацьовувати інформацію за допомогою сучасних засобів інформаційного обміну
    4Якісне виконання поставлених завданьвміння працювати з інформацією;
    орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
    вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати
    5Командна робота та взаємодіявміння працювати в команді;
    вміння ефективної координації з іншими;
    вміння надавати зворотний зв'язок
    6Сприйняття змін
    1) виконання плану змін та покращень;
    2) здатність приймати зміни та змінюватись.
    7Технічні вміннявміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
8Особистісні якості
відповідальність;
системність і самостійність в роботі; уважність до деталей;
наполегливість;
креативність та ініціативність;
орієнтація на саморозвиток;
орієнтація на обслуговування;
вміння працювати в стресових ситуаціях.



Додаток
до наказу начальника управління
соціального захисту населення
райдержадміністрації
від 16.02.2017 № 22-К

УМОВИ
проведення конкурсу
на заміщення вакантної посади державної служби категорії «В» - спеціаліста сектору прийому громадян відділу забезпечення соціальних гарантій управління соціального захисту населення Апостолівської районної
державної адміністрації Дніпропетровської області

Загальні умови
Посадові обов’язки
Проводить співбесіди із заявниками, надає консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання соціальної допомоги, компенсаційних виплат, субсидій, пільг тощо;
приймає заяви та документи для надання усіх видів соціальної допомоги та компенсацій відповідно до чинного законодавства;
здійснює перевірку повноти наданих документів, що підтверджують право заявника на призначення відповідних видів допомоги, правильності заповнення заяв, декларацій та надає допомогу по їх заповненню;
реєструє прийняті заяви та документи на призначення соціальної допомоги, компенсаційних виплат та пільг, які визначені діючими законодавчими і нормативно-правовими актами, у відповідному журналі;
формує особові справи з призначення всіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат та пільг, або вкладає отримані документи до існуючої особової справи (при повторних зверненнях);
- за графіком та при необхідності готує звіти з питань, що належать до сфери діяльності відділу;
інформує заявників про розмір та термін призначення соціальних виплат;
за результатами співбесіди із заявниками визначає необхідність (доцільність) проведення обстеження сім'ї чи особи державним соціальним інспектором;
проводить роботу із заявниками, щодо повернення надміру отриманих коштів в зв’язку з недостовірно наданою інформацією;
бере участь у проведенні інвентаризації особових справ одержувачів допомоги.
    Умови оплати праціПосадовий оклад – 2000 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
Строкова, на час відсутності основного працівника, який знаходиться у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку
    Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання1) копія паспорта громадянина України;
    2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
    3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
    4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
    5) заповнена особова картка встановленого зразка;
    6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік
    Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (до 07 березня 2017 року)
Дата, час і місце проведення конкурсу13-14 березня 2017 року, об 11-00 год. за адресою: м. Апостолове,
вул. Визволення, 36, приміщення управління соціального захисту населення Апостолівської районної державної адміністрації
    Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуЧумаченко Людмила Борисівна (05656) 9 12 86,
    ap_uszn@ukr.net
    щодня з 09.00 до 16.00, в п’ятницю з 09.00 до 15.00, обідня перерва з 12.00 до 12.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності*
    Загальні вимоги
1Освітавища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра
    2Досвід роботибез вимог до стажу
    3Володіння державною мовоювільне володіння державною мовою
Спеціальні вимоги
1Напрямок освітиекономіка, облік та аудит або соціального спрямування
2Знання законодавства
Конституція України;
Закон України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»;
«Про інформацію»;
«Про звернення громадян»;
«Про доступ до публічної інформації»; Інструкція з діловодства;
Закон України «Про державну соціальну
допомогу малозабезпеченим сім’ям»;
Закон України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»;
Положення про відділ забезпечення соціальних гарантій;
Положення про управління соціального захисту населення
3Професійні знаннявміння збирати та опрацьовувати інформацію за допомогою сучасних засобів інформаційного обміну
    4Якісне виконання поставлених завданьвміння працювати з інформацією;
    орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
    вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати
    5Командна робота та взаємодіявміння працювати в команді;
    вміння ефективної координації з іншими;
    вміння надавати зворотний зв'язок
    6Сприйняття змін
    1) виконання плану змін та покращень;
    2) здатність приймати зміни та змінюватись.
    7Технічні вміннявміння використовувати комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
8Особистісні якості
відповідальність;
системність і самостійність в роботі; уважність до деталей;
наполегливість;
креативність та ініціативність;
орієнтація на саморозвиток;
орієнтація на обслуговування;
вміння працювати в стресових ситуаціях.

































Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор