www.apost-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 17 жовтня 2017 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Апостоловський район >> Новини
Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби районної державної адміністрації
Версія для друку Написати листа



АПОСТОЛІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
06.02.2017 м. Апостолове К-21/0/270-17
Про оголошення конкурсу
на зайняття вакантної
посади державної служби
районної державної адміністрації

Відповідно до статті 22 Закону України від 10 грудня 2015 року № 889-VІІІ “Про державну службу” , Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 та наказу Національного агентства України з питань державної служби від 06 квітня 2016 року № 72 “Про затвердження Порядку визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій “Б” і “В”:
1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” начальника відділу фінансово-господарського забезпечення – головного бухгалтера Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
2. Провести конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” начальника відділу фінансово-господарського забезпечення – головного бухгалтера Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області 02-03 березня 2017 року в приміщенні Апостолівської районної державної адміністрації за адресою: м. Апостолове, вул. Набережна, 18, Дніпропетровської області.
3. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” начальника відділу фінансово-господарського забезпечення – головного бухгалтера Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області (додаються).
4. Головному спеціалістові відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення райдержадміністрації Бут Н.М.:
1) надіслати дане розпорядження про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу в електронній формі (скановану копію розпорядження у форматі pdf та умови проведення конкурсу у форматі docx) не пізніше ніж протягом 07 лютого 2017 року до Міжрегіонального управління Національного агентства України з питань державної служби у Дніпропетровській та Запорізькій областях за адресою: vacancy2@nads.gov.ua
2) оприлюднити оголошення про проведення конкурсу та умови проведення конкурсу на офіційній веб-сторінці Апостолівської районної державної адміністрації Дніпропетровської області.
5. Встановити кінцевий строк подання документів для участі у конкурсі до 17 години 00 хвилин 24 лютого 2017 року.
6. Головному спеціалістові відділу організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення райдержадміністрації Бут Н.М.:
1) забезпечити реєстрацію та облік всіх документів для участі в конкурсі, надані особами, які бажають взяти участь у конкурсі;
2) оприлюднити результати конкурсу Апостолівської райдержадміністрації Дніпропетровської області не пізніше 45 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.
7. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на відділ організаційно-кадрової роботи та правового забезпечення райдержадміністрації, контроль – на першого заступника голови райдержадміністрації Денисюка В.І.

Голова райдержадміністрації О.В.ХАРЧЕНКО
                                ЗАТВЕРДЖЕНО
                                Розпорядження голови
                                райдержадміністрації
                                06.02.2017 № К-21/0/270-16
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби
категорії “Б” начальника відділу фінансово-господарського забезпечення - головного бухгалтера Апостолівської районної
державної адміністрації Дніпропетровської області
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
Посадові обов’язки
Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, забезпечення дотримання бюджетного законодавства, складання фінансової і бюджетної звітності, забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використання фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів.
Аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності.
Здійснює керівництво діяльності відділу, контроль за відображенням в бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, складанням звітності, збереженням майна, здійснює заходи щодо підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу, вносить пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу
Умови оплати праці
Посадовий оклад – 5000 грн., інші виплати відповідно до Закону України “Про державну службу”
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посадуБезстрокове призначення на посаду
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
1. Копія паспорта громадянина України.
2.Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.
3. Письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
4.Копія (копії) документу (документів) про освіту.
5. Заповнена особова картка встановленого зразка.
6.Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік
Строк подання документів: до 24 лютого 2017 року
Дата, час і місце проведення конкурсу02 березня 2017 року, об 11.00 год. за адресою:
м. Апостолове, вул. Набережна, 18, приміщення Апостолівської районної державної адміністрації (мала зала)
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуБут Наталія Миколаївна, телефон для довідок: (05656) 9-16-54, info@aprda.dp.gov.ua ,
щодня з 10.00 до 17.00, в п’ятницю з 10.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45, крім вихідних
Вимоги до професійної компетентності
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
1Освіта Вища, не нижче ступеня магістра
2Стаж роботи (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії) Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року
3Володіння
державною мовою Вільне володіння державною мовою
СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ
1Напрямок освітиВища освіта фінансово-економічного спрямування
2Знання законодавства
1) Конституція України;
2) Закон України “Про місцеві державні адміністрації”;
3) Закон України “Про державну службу”;
4) Закон України “Про запобігання корупції”;
5) Закон України “Про доступ до публічної інформації”
6) Бюджетний Кодекс України.
7) Кодекс законів про працю України.
8) Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;
Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування
3Професійні знання
1) знання актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі складення фінансової та бюджетної звітності, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань;
2) вміння працювати з інформацією та з офіційно-діловими документами, електронними базами даних;
3) вільне володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача;
4) вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, офісну техніку, знання програм Microsoft Office (Word, Excel); навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет
4Впровадження змін1) уміння визначати і пояснювати необхідність змін для поліпшення існуючих процесів;
2) уміння виявити потенційні можливості і наслідки впровадження запропонованих змін; здатність пояснити, як зміни позначаться на роботі колективу, відділу, державного органу;
3) уміння виявляти ризики, пов’язані зі змінами, і управляти ними, брати особисту відповідальність за прийняття ризикованих рішень
5Лідерство
1) ведення ділових переговорів;
2) вміння обґрунтувати власну позицію;
3) досягнення керівних результатів
6Прийняття ефективних рішень
1) здійснення контролю над ходом виконання документів, проектів і рішень поставлених завдань структурного підрозділу з урахуванням встановлених термінів;
2) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;
3) навички контролю умов, цілей, процесів комунікації, часу, ризиків, витрат, якості послуги.
4) уміння самостійно перевіряти і оцінювати виконану роботу
7Комунікації та взаємодія
1) вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
2) співпраця та налагодження партнерської взаємодії;
3) уміння стисло і структуровано представити матеріал з питань, що стосуються діяльності державного органу;
4) уміння організовувати і підтримувати постійні комунікаційні зв’язки з державними органами, засобами масової інформації, громадянами
8Управління організацією роботи та персоналом
1) організація і контроль роботи;
2) управління проектами;
3) управління якісним обслуговуванням;
4) уміння делегувати поставлені завдання і рівномірно розподіляти робоче навантаження серед підлеглих
9Особисті компетенції
1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) інноваційність та креативність;
4) дипломатичність та гнучкість
5) уміння підтримувати комфортний морально-психологічний клімат в колективі


Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор