www.apost-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 16 квітня 2024 року
Що нового на сайті?

Архів публікацій
Апостоловський район >> Документи районної ради на висвітлення
Про затвердження Положення про організацію та порядок здійснення контролю за виконанням документів в Апостолівській районній раді та її виконавчому апараті
Версія для друку Написати листа
ПРОЕКТ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ


Про затвердження Положення про організацію та порядок
здійснення контролю за виконанням документів в
Апостолівській районній раді та її виконавчому апараті
Керуючись ст. 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до рішення районної ради від 29.06.2011 №85-10/VI «Про внесення змін та доповнень до рішення районної ради від 09.12.2010 №15-2/VI «Про Регламент Апостолівської районної ради VI скликання», розпорядження голови районної ради від 17 жовтня 2012 року №74-р «Про Інструкцію з питань діловодства в Апостолівській районній раді та її виконавчому апараті», вважаю за необхідне:
1. Затвердити Положення про організацію та порядок здійснення контролю за виконанням документів в Апостолівській районній раді та її виконавчому апараті (додається).
2. Розпорядження голови районної ради від 04.12.2007 №120-р «Про затвердження Положення про організацію та порядок здійснення контролю за виконанням документів в Апостолівській районній раді та її виконавчому апараті» вважати таким, що втратило чинність.
3. Координацію роботи щодо виконання даного розпорядження покласти на загальний відділ (Авсейцева), контроль - на керуючу справами районної ради Шкленську Н. Г.


Голова районної ради А. САВЧЕНКО

м. Апостолове
від грудня 2012 року





ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
Апостолівської районної ради
від грудня 2012 року


Положення
про організацію та порядок здійснення контролю за
виконанням документів в Апостолівській районній раді та її виконавчому апараті

I. Загальні положення
Це Положення регламентує:
порядок здійснення контролю за виконанням Законів України, Постанов Верховної Ради України, Указів, Розпоряджень та Доручень Президента України, Постанов, Розпоряджень та Доручень Кабінету Міністрів України, рішень обласної ради та її президії, розпоряджень голови обласної ради та голови облдержадміністрації, актів інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - документи органів державної влади України вищого рівня), документів адміністративних та контролюючих органів, рішень районної ради та її президії, розпоряджень та доручень голови районної ради, районних Програм, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів обласної, районної та міських і сільських рад;
порядок здійснення контролю за виконанням протокольних доручень голови районної ради, кореспонденції від органів, установ;
підготовку доповідних та аналітичних матеріалів щодо стану здійснення контролю за виконанням документів.
2. Контролю підлягають документи, в яких встановлено завдання, або які містять питання, що потребують вирішення.
3. Головна мета контролю - забезпечення ефективної діяльності районної ради у вирішенні питань соціально-економічного та культурного розвитку території району та реалізації державної політики у визначених законодавством сферах управління.
4. Контроль в районній раді є складовою функцією управління та направлений на вирішення як поточних так і довгострокових завдань районної ради як органу місцевого самоврядування, а тому виконує такі функції: організаційну, інформаційну, профілактичну, мобілізаційну та виховну.
5. Головними завданнями контролю є:
забезпечення системного, своєчасного і якісного виконання усіх поставлених завдань;
запобігання прийняттю неузгоджених та неефективних рішень;
забезпечення високого рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності посадових осіб за виконанням документів;
перевірка фактичного виконання завдань, їх вичерпності, своєчасності і відповідності прийнятим рішенням, запобігання порушенню термінів їх виконання та обсягів робіт, передбачених документами;
своєчасне інформування органів державної влади України вищого рівня, голови, заступника, керуючої справами, голів постійних комісій районної ради про хід та виконання документів;
облік та систематизація документів, що підлягають контролю, а також матеріалів про їх виконання.

II. Види контролю

1. Попередній контроль
1.1. Головна мета попереднього контролю - це запобігання прийняттю неузгоджених та неефективних рішень.
1.2. Попередній контроль передбачає перевірку визначення конкретних виконавців і термінів виконання поставлених завдань; визначення очікуваних результатів у процесі вирішення поставлених питань; попередження прийняття таких рішень, які суперечать одне одному.
1.3. Попередній контроль здійснюється на стадії узгодження та візування проектів рішень районної ради, розпоряджень голови районної ради, районних Програм.

2. Оперативний контроль
2.1 Оперативний контроль - це система заходів, спрямованих на забезпечення професійного підходу, ефективного та своєчасного виконання завдань, визначених, визначених у контрольних документах.
2.2. Головна мета цього контролю - забезпечення своєчасного реагування відділів виконавчого апарату районної ради на оперативне виконання контрольних документів.
2.3. Оперативний контроль здійснюється загальним відділом районної ради (далі загальний відділ).
Для оперативного контролю один раз на рік складається аналітична записка про стан виконання контрольних документів
Загальний відділ:
постійно відслідковує терміни виконання контрольних документів та надходження відповідних інформацій;
щотижня повідомляє виконавців про закінчення термінів виконання наданих їм контрольних доручень, голові районної ради надає інформацію про несвоєчасне виконання документів;
один раз на рік готує голові районної ради аналітичний матеріал про стан виконавської дисципліни.

3. Фактичний контроль
3.1. Фактичний контроль є способом перевірки стану виконання завдань, визначених у контрольних документах.
3.2. Головна мета фактичного контролю - забезпечення безумовного та своєчасного виконання контрольних документів, здійснення оперативних заходів щодо усунення виявлених недоліків, перевірка вжитих організаційних заходів, визначення реального стану справ на місцях, отримання інформації та аналіз практичного виконання контрольних документів.
3.3. Фактичний контроль здійснюється постійними комісіями районної ради та загальним відділом районної ради. Механізм фактичного контролю передбачає спільну координацію дій з виконання контрольних документів, а також достовірний зв’язок між загальним відділом та відповідальними за контроль виконавцями в апараті районної ради.
При організації фактичної перевірки постійними комісіями, відділами районної ради здійснюється:
визначення об’єкта та методів проведення перевірки;
аналіз законодавчих та нормативних актів з питань перевірки;
ознайомлення із статистичними довідково-інформаційними матеріалами відповідних органів та організацій, а також матеріалами попередніх перевірок.
3.4. За результатами фактичного контролю проводяться узагальнення та аналіз отриманої інформації, обробка статистичних даних, визначається динаміка якісних та кількісних показників, виявляються недоліки в роботі відповідальних виконавців та співвиконавців.
Загальним відділом готується аналітична довідка про стан виконання контрольних документів, яка надається голові районної ради, а в разі необхідності вжиття відповідних заходів готується проект розпорядження голови районної ради з переліком першочергових заходів для виправлення стану справ.
З метою контролю за усуненням недоліків, виявлених при фактичній перевірці, запроваджується періодичний моніторинг.
3.5. Фактичний контроль може здійснюватись самостійно загальним відділом районної ради шляхом перевірки організаційної роботи та стану справ з виконання контрольних документів у відділах виконавчого апарату районної ради. Також фактичний контроль може здійснюватись представниками загального відділу у складі комісії районної ради під час комплексних перевірок.

III. Плани контролю
1. Контроль за виконанням документів державної влади України вищого рівня, рішень районної ради, розпоряджень голови районної ради та районних Програм здійснюються на підставі планів роботи районної ради, постійних комісій, відділів виконавчого апарату районної ради.
2. У планах контролю визначаються:
назва, номер, дата документа та зміст завдання;
поміжні та кінцеві терміни виконання завдань;
постійні комісії районної ради, на які покладено контроль за виконанням рішень районної ради, районних Програм, відділи апарату районної ради, які відповідають за організацію та виконання окремих завдань;
посадова особа або відділ, який забезпечує координацію роботи з організації та виконання завдань у цілому;
перелік форм і методів контролю (отримання, вивчення проміжної або підсумкової інформації виконавців, аналіз статистичних даних і звітності, здійснення контрольних перевірок ходу виконання документів, заслуховування на засіданнях сесій районної ради, президії, нарадах звітів, повідомлень голів постійних комісій районної ради, посадових осіб тощо;
строки підготовки узагальненої інформації про стан виконання документа.

IV. Контрольні документи, терміни (перенесення термінів)
виконання документів
1. Обов’язковому контролю підлягає виконання Законів України, Указів Президента України, Постанов Верховної Ради України, Постанов, розпоряджень та доручень Кабінету Міністрів України, актів інших органів державної влади України вищого рівня, документів адміністративних та контролюючих органів, рішень обласної ради та її президії, розпоряджень і доручень голови обласної ради, рішень районної ради та її президії, розпоряджень та доручень голови районної ради, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів обласної та районної рад.
2. Контроль за виконанням завдань, визначених органами державної влади України вищого рівня, рішеннями районної ради, розпорядженнями голови районної ради, здійснюється як в цілому, так і за окремими пунктами відповідно до термінів, визначених безпосередньо у документах.
У рішеннях районної ради вказуються відповідальні виконавці та постійні комісії районної ради, на які покладений контроль. Якщо рішення стосується діяльності двох або більше постійних комісій районної ради, контроль за його виконанням покладається на ту комісію, яка виносила зазначене питання на розгляд районної ради (у рішенні вона вказується першою).
У розпорядженнях голови районної ради вказуються посади і прізвища осіб, відповідальних за контроль.
3. Терміни контрольних документів в районній раді визначаються керівництвом районної ради, загальним відділом відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про статус народного депутата України», «Про прокуратуру», інших Законів України, Постанови Кабінету Міністрів України від 20.11.2011 №1242 «Про затвердження Типової Інструкції з діловодства у центральних органах влади, Раді Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади», а також рішень районної ради від 09.12.2010 №15-2VI «Про Регламент Апостолівської районної ради VI скликання», від 29.06.2011 №85-10/VI «Про внесення змін до рішення районної ради від 09.12.2011 №15-2/VI «Про Регламент Апостолівської районної ради VI скликання» та розпорядження голови районної ради від 17.10.2012 №74-р «Про Інструкцію з питань діловодства в Апостолівській районній раді та її виконавчому апараті».
4. Терміни виконання (звітування) документів можуть бути змінені лише за рішенням районної ради або посадової особи, яка їх встановила, а в разі її відсутності - посадової особи, яка виконує її обов’язки.
5. У разі потреби термін виконання (звітування) може бути продовжено за обґрунтуванням прохання виконавця, яке подається не пізніше як за 3 робочих дні до закінчення встановленого терміну, а щодо документа без зазначення терміну - до закінчення 30-денного строку від дати його одержання.
6. Кінцеві дати термінів виконання документів, що випадають на вихідні та святкові дні, під час взяття документа на контроль переносяться загальним відділом районної ради:
для документів нетермінового характеру - на наступний за вихідним чи святковим робочий день;
для документів термінового характеру - на робочий день, що передує вихідному чи святковому дню.
Якщо в документах або резолюціях з їх виконання містяться конкретні завдання, але терміни їх виконання не встановлені ні самими документами, ні резолюціями керівництва районної ради, загальним відділом встановлюються такі терміни виконання:
30 календарних днів - з дня надходження документів до районної ради, виконання яких пов’язане з необхідністю проведення значної за обсягом аналітичної та підготовчої роботи, вивчення справ на місцях;
15 календарних днів - з дня надходження документів до районної ради, виконання яких не пов’язане з обставинами, зазначеними в попередньому пункті;
7 календарних днів - доручення керівництва районної ради з позначкою «терміново»;
депутатські запити розглядаються не пізніше як у 15-денний термін з дня їх одержання;
звернення народних депутатів України та обласної і районної рад протягом (не більше) 10 днів з дня одержання (максимальний розгляд - не більше 30 днів з моменту його одержання);
телеграми і таксограми, які вимагають термінового вирішення, виконуються невідкладно, інші упродовж 15 днів;
встановлені документами, резолюціями керівництва районної ради, а також загальним відділом терміни виконання документів - обов’язкові для дотримання всіма виконавцями.
7. Контроль за виконанням доручень голови районної ради здійснюють відділи, до компетенції яких відносяться ці доручення.
Доручення виконується в установлені головою районної ради терміни. Якщо строки виконання доручень не встановлені, то терміни реагування на них становить 15 днів з дня їх надсилання з районної ради.
Організація оперативного контролю здійснюється загальним відділом на базі автоматизованої системи діловодства «ДОК ПРОФ 2.0».
Автоматизований контроль за виконанням документів включає пошук необхідної інформації, який здійснюється з урахуванням вихідних, вхідних реєстраційних індексів, видів документів, дати, номера документа, виконавця, кореспондента, строку виконання, змісту тощо.
8. Відмітка про контроль означає, що документ взято на контроль для забезпечення його виконання в установлений строк.
Відмітка про контроль робиться шляхом поставлення штампу «КОНТРОЛЬ» у лівому верхньому кутку документа, після чого документ передається виконавцеві.
У разі повернення документа установі - авторові або фізичній особі відмітка про взяття його на контроль проставляється на окремому аркуші для резолюції.
Перевірка ходу виконання документа здійснюється на всіх етапах проходження документа до закінчення строку його виконання за допомогою попереджувального контролю шляхом нагадувань щопонеділка на оперативній нараді у голови районної ради про планову дату виконання контрольних документів.

V. Порядок здійснення контролю.
Відповідальні за організацію і стан контролю

Організація контролю за виконанням документів державних органів влади вищого рівня
Документи державних органів влади, які надходять до районної ради, спочатку розглядаються провідним спеціалістом загального відділу, який їх реєструє, ставить на контроль, передає начальнику загального відділу, який, в свою чергу, готує документи на розгляд голові районної ради та передає їх керуючому справами.
Після розгляду документів головою районною ради, провідний спеціаліст загального відділу документи, які вимагають відповіді керівництву обласної ради або її управлінням, відділам, чи іншим органам державної влади вищого рівня, організовує їх облік і контроль за своєчасним наданням інформацій. Після цього провідний спеціаліст загального відділу районної ради направляє документи виконавцям (поштою, при допомозі розносної книги або безпосереднім врученням відповідним працівникам). Провідний спеціаліст загального відділу районної ради організовує облік таких документів за допомогою автоматизованої системи діловодства «ДОК ПРОФ 2.0» та постійно аналізує надходження інформацій з місць.
Інформації про виконання контрольних документів повинні поступати до загального відділу районної ради у такому вигляді, в якому вони повинні бути відправлені до державних органів влади вищого рівня.
Документи, які не потребують відповіді про виконання на адресу обласної ради чи інших державних органів влади вищого рівня, провідний спеціаліст загального відділу районної ради направляє виконавцям і контролює строки їх виконання та повернення в районну раду. Ці документи повинні бути повернені в строк не більше 30 днів, якщо резолюцією голови не передбачені інші терміни. Виконавець на спеціальному бланку, на якому зазначена резолюція голови районної ради про ознайомлення з документом, розписується проти свого прізвища, а при внесенні пропозицій щодо виконання цього документа, додає до нього проект документа (рішення, розпорядження) чи інформацію про його виконання. Повернений документ провідним спеціалістом надається начальнику загального відділу районної ради для вирішення питання виконана резолюція голови чи ні, в разі невиконання резолюції документ повертається виконавцю на доопрацювання. Якщо робота над документом виконана повністю він списується до справи. Провідним спеціалістом загального відділу районної ради цей документ підшивається у відповідну справу за номенклатурою і зберігається на протязі строку, вказаного у номенклатурі.
Провідний спеціаліст загального відділу районної ради веде облік всіх документів, які надходять до районної ради з інших установ та організацій, постійно, щомісяця аналізує проходження та роботу з ними у відділах виконавчого апарату районної ради, повернення їх виконавцями та інформує про це начальника загального відділу, який в свою чергу, надає інформацію голові районної ради.

Організація контролю за виконанням рішень районної ради, розпоряджень голови районної ради
Координація роботи по виконанню рішень районної ради покладається, як правило, на управління, відділи, служби, звіти або інформації яких розглядаються на пленарних засіданнях або засіданнях постійних профільних комісій районної ради, контроль - на постійні комісії районної ради з відповідних питань.
Звіти про хід виконання рішень районної ради, розпоряджень голови районної ради надаються загальному відділу районної ради в строки, вказані у документі і в повному обсязі висвітлюють питання, підняті в ньому.
Відповідальність за строками та якістю виконання рішень районної ради, розпоряджень голови районної ради здійснюють управління, відділи, служби, які готували це питання, та на які покладено координацію роботи за виконанням відповідних документів. Контроль за ходом виконання документа здійснюється шляхом:
поставлення документів (доручень) на контроль;
перевірки своєчасного доведення документів до виконавців;
аналізу та узагальнення у визначені терміни письмової інформації виконавців про стан виконання контрольних документів в цілому або за окремими пунктами завдань;
систематичного аналізу систематичних та оперативних даних, що характеризують стан їх виконання;
періодичної комплексної або цільової перевірки організації стану виконання завдань безпосередньо на місцях;
інформування керівництва про хід виконання документів (доручень);
розгляду стану роботи (заслуховування звіту) виконавців щодо виконання поставлених завдань на сесіях районної ради, засіданнях президії, нарадах у голови районної ради, заступника голови районної ради;
зняття документів з контролю;
формування картотеки виконаних документів.
Відповідальність за організацію і стан контролю за виконанням документів несуть заступник голови районної ради, керуючий справами районної ради, начальники відділів виконавчого апарату, інші посадові особи, на яких покладено контроль за виконанням документів або до компетенції яких входить вирішення завдань, що містяться в документах, особи, визначені в резолюціях голови районної ради, безпосередні виконавці.

Контроль здійснюють:
постійні комісії районної ради - за виконанням рішень районної ради, районних Програм;
загальний відділ - за виконанням завдань визначених в документах районної ради, оголошених на її пленарних засіданнях, протокольних доручень і рішень, виконанням резолюцій голови районної ради на документах, проходженням проектів рішень у виконавчому апараті районної ради та їх своєчасним поданням на розгляд районної ради, дотриманням вимог Інструкції з діловодства в Апостолівській районній раді та її виконавчому апараті;
відділ організаційного забезпечення діяльності ради та кадрової роботи районної ради - за дотриманням строків виконання запитів і звернень депутатів районної ради, виконанням розпоряджень голови районної ради з кадрових питань;
радник голови районної ради з юридичних питань - за дотриманням строків розгляду звернень громадян за результатами розгляду порушених у них питань, виконанням доручень керівництва районної ради щодо звернень до органів правосуддя та прокуратури.
Працівники відділів виконавчого апарату районної ради, з ініціативи яких приймались і надсилались документи або до компетенції яких вони стосуються, чи постійні комісії районної ради, за якими вони закріплені, здійснюють контроль за реагуванням на такі документи, своєчасністю надходження до районної ради інформацій і звітів про їх виконання.
Документи, що виконуються кількома виконавцями, передаються їм за чергою або одночасно в копіях. Оригінал вручається виконавцеві, який в резолюції названий першим. Необхідність розмноження документів і кількість копій визначається загальним відділом районної ради. Особа, яка зазначена в резолюції першою, відповідає за узагальнення матеріалів і остаточне виконання документа, організує і забезпечує виконання доручення, викладеного в резолюції.
Загальним відділом районної ради контроль за виконанням рішень районної ради, розпоряджень, доручень голови районної ради, ведеться за допомогою автоматизованої системи діловодства «ДОК ПРОФ 2.0» та картотеки, яку формує провідний спеціаліст загального відділу.

VI. Зняття документів з контролю

Втрата чинності та порядок зняття документа з контролю
1. Зняття документа з контролю передбачає закінчення надання інформації (єдиної в задані терміни або проміжної) щодо виконання завдань, визначених у документах органів державної влади України вищого рівня, рішеннях районної ради, її президії та розпорядженнях голови районної ради, але не означає припинення дії самого документа.
2. Контрольний документ може бути знятий з контролю тільки органом влади, який видав документ, шляхом видання відповідного акта.
3. Визнання документа таким, що втратив чинність, передбачає припинення дії завдань, викладених у ньому. З моменту втрати документом чинності закінчується подання звітів та інформацій про хід його виконання, матеріали не накопичуються та не аналізуються, також у подальшій роботі не робляться посилання на документ, що втратив чинність.
4. Втрата чинності актів та доручень державних органів влади вищого рівня відбувається згідно з відповідними актами про втрату чинності зазначених документів.
5. Втрата чинності рішень районної ради відбувається шляхом прийняття відповідного рішення районної ради про втрату чинності або посилання на це в тексті іншого рішення.
6. Виконане рішення районної ради знімається з контролю в такому порядку:
загальний відділ районної ради отримує звітний матеріал від відповідного виконавця про виконання рішення районної ради;
про виконання документа складається довідка, що підписується керівником структурного підрозділу. До неї додаються звіт відповідного виконавця про виконання документа з усіма матеріалами про хід і підсумки виконання рішення районної ради до закінчення контрольних термінів з пропозиціями про зняття з контролю або продовженням терміну виконання рішення;
загальний відділ районної ради оцінює повноту та якість виконання завдань, поставлених у рішеннях районної ради, та надає свої зауваження виконавцю, який готує матеріали для зняття з контролю;
керуючий справами районної ради розглядає і візує звітні матеріали;
після цього матеріали про зняття з контролю рішення районної ради передаються постійній комісії районної ради, на яку покладено контроль за виконання документа. Постійна комісія на своєму засіданні розглядає надані документи та приймає рішення про зняття цього документа з контролю або продовження терміну його виконання;
документ вважається виконаним, якщо повністю і своєчасно всі поставлені в ньому завдання вирішені, а звіт про його виконання прийнятий постійною комісією районної ради без зауважень;
розглянуті матеріали про виконання рішення районної ради з довідкою постійної комісії до проекту рішення та витягом з протоколу засідання постійної комісії направляються до загального відділу районної ради;
загальний відділ готує проект розпорядження голови районної ради про зняття документа з контролю чи продовження терміну його виконання та передає його з усіма звітними матеріалами і витягом з протоколу засідання постійної профільної комісії голові районної ради на підпис.
Питання про зняття з контролю рішень про районний бюджет та Програму соціально-економічного і культурного розвитку району розглядаються на пленарних засіданнях сесій районної ради за поданням постійної комісії районної ради з питань бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку з послідуючим прийняттям рішень районної ради з цих питань.
7. Голова районної ради приймає рішення про зняття розпорядження голови районної ради з контролю або продовження терміну його виконання, яке доводиться до відома депутатів на пленарному засіданні.
Документ вважається виконаним, якщо повністю і вчасно вирішені всі поставлені в ньому і в резолюції щодо його виконання завдання, надана відповідь по суті, довідка про виконання прийнята без зауважень.
8. Папки знятих з контролю розпорядчих документів з усіма матеріалами про їх виконання зберігаються в загальному відділі згідно з номенклатурою справ.

VII. Порядок надання інформацій та звітів
1. Аналітичні та інформаційні матеріали, довідки, звіти про стан виконання рішень районної ради, районних Програм, підготовлених відповідальними виконавцями згідно із встановленими термінами, передаються голові районної ради, головам постійних комісій районної ради.
2. Довідки, інформації про стан виконання розпоряджень голови районної ради, підготовлені відповідальними виконавцями згідно із встановленими термінами, надаються голові районної ради, заступнику голови районної ради, керуючому справами районної ради відповідно до розподілу обов’язків.
3. Інформація (звіт) про стан виконання документів органів державної влади України вищого рівня, інших органів підписуються головою районної ради, на час його відсутності - заступником голови районної ради.
4. Щороку загальний відділ районної ради готує аналіз про виконання контрольних документів та щороку до 15 січня відділи виконавчого апарату районної ради надають загальному відділу інформацію про стан виконання контрольних документів.
5. Для оперативного одержання інформації про хід виконання контрольних документів начальник загального відділу має право за своїм підписом запросити інформацію у посадових осіб виконавчого апарату районної ради, управлінь, відділів, служб райдержадміністрації, міських та сільських рад.

VIII. Оприлюднення інформації про контроль
1. Один раз на рік загальний відділ готує інформацію голові районної ради, за погодженням із керуючим справами районної ради, про стан виконання документів органів державної влади України вищого рівня, рішень районної ради та її президії, розпоряджень голови районної ради. Загальний відділ проводить аналітичну роботу і готує інформацію про рівень виконавської дисципліни та ефективність дій виконавців, стан реагування відділів виконавчого апарату районної ради на розпорядження голови районної ради, У разі необхідності загальний відділ районної ради готує проект розпорядження голови районної ради про стан виконання контрольних документів.
Звіт начальника загального відділу за погодженням із керуючим справами районної ради подається на затвердження голові районної ради та заслуховується на засіданні президії районної ради за участю керівників відділів виконавчого апарату районної ради.
2. Інформація, викладена у звіті, може бути оприлюднена через засоби масової інформації.

IХ. Заключні положення
1. Це Положення затверджується розпорядженням голови районної ради і набирає чинності з дня його затвердження.
2. Внесення змін та доповнень до цього Положення можливе у визначеному законодавством порядку шляхом прийняття відповідного розпорядження голови районної ради.
3. Чинність цього розпорядження триває до прийняття в установленому порядку нового Положення з відповідним зазначенням про втрату чинності дійсного.




Керуюча справами районної ради Н. Шкленська
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор